ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1396 - ساعت 09:49:40
چاپ خبر

اجری ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا

ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

اجری ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا

به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگ وهنر واحد 46، در این کنسرت که 19 اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود، ارکستر فرهنگ و هنر با حضور رشید وطن دوست خواننده اپرا در ارکستر سمفونیک در دوره رهبرى حشمت سنجرى و ماریو تقدسى خواننده اپراى وین و از شاگردان پاوراتى (خواننده افسانه اى اپرا) آثارى  از موسیقى کلاسیک، آذربایجان و ایران  را اجرامی کند.

اجراى آثار موسیقى کلاسیک از روسینى، بیزه و فرانز لاهر، اجراى قطعاتى از موسیقى آذربایجان از اوزبر حاجى بیکف، توفیق قلى اف، واصف آدى گوزلف و على سلیمى، اجراى قطعات موسیقى ایرانى از حبیب الله بدیعى، عباس شاپورى، شهرام توکلى و على اکبر قربانی،رپرتوار اجرایی ارکستر  در این برنامه خواهد بود.

ارکستر  فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور ریاست دانشگاه واحد ٤٦ تهران و رهبران ارکستر على اکبر قربانى و شهرام توکلى به همراه جمعى از دانشجویان دانشگاه موسیقى در سال ١٣٩٣ تأسیس و در تالار وحدت در حضور وزیر ارشاد رونمایى شد و تا کنون برنامه‌های موفقى را در تالار رودکى، تالار وحدت و کنسرواتوار چایکوفسکى داشته است. ارکستر فرهنگ و هنر با تمرکز بر روى دانشجویان رشته موسیقى سعى دارد تا بستر مناسبى براى نوازندگان و دانشجویان این رشته فراهم آورد.

اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید 19 اردیبهشت ماه ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می‌شود و بلیت‌های این اجرا از هم اکنون در سایت «ایران کنسرت» و دانشگاه علمى کاربردى واحد ٤٦ به فروش می‌رسد.

گفتنی است دانشجویان می‌توانند با ١٠ درصد تخفیف بلیت‌های این کنسرت را خریداری کنند.

منبع: هنر آنلاین

ارکستر سمفونیک,ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر,شهرام توکلی,علی اکبر قربانی,رشید وطن دوست,ماریو تقدسی,تالار وحدت
آمار بازدید : 880
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500