ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1396 - ساعت 09:53:16
چاپ خبر

سینا سرلک خواننده «زیر سقف دودی» شد

سینا سرلک با همکاری علیرضا افکاری و روزبه بمانی یک قطعه برای فیلم جدید پوران درخشنده می‌خواند.

سینا سرلک خواننده «زیر سقف دودی» شد

سینا سرلک خواننده موسیقی سنتی که به تازگی آثاری را در سبک پاپ منتشر کرده، در همکاری جدید خود با علیرضا افکاری و روزبه بمانی برای فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده می‌خواند. ترانه این قطعه از سروده‌ های روزبه بمانی و آهنگسازی آن بر عهده علیرضا افکاری است. این سه نفر پیش از این با همکاری یکدیگر قطعات «کوچه‌های عاشقی» و «چه کنم» را به انتشار رسانده بودند.

سرلک در حالی قطعه‌ای را برای این فیلم خوانده که در فصل دوم سریال «شهرزاد» نیز در 4 قطعه به عنوان همخوان محسن چاوشی حضور دارد. وی تاکنون چند آلبوم موسیقی منتشر کرده اما همخوانی با چاوشی به خصوص در قطعه «کجایی» باعث شد شهرت بیشتری پیدا کند.

فیلمبرداری «زیر سقف دودی» مهرماه سال 95 به پایان رسید و برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر در 6 رشته کاندید دریافت سیمرغ شد و در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین چهره‌بردازی به سیمرغ بلورین جشنواره رسید.

درخشنده از اکران فیلم «زیر سقف دودی» از عید فطر خبر داد و گفت که این فیلم یک اثر اجتماعی است که موضوع طلاق عاطفی زوجین را به تصویر کشیده است. فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت‌ دوست، حسام نواب‌ صفوی، آزیتا حاجیان، ابوالفضل میری و لاله مرزبان بازیگران این فیلم هستند.

با توجه به پخش قسمت نخست سریال «شهرزاد» از 29 خرداد و اکران فیلم «زیر سقف دودی» از عید فطر، به نظر می‌رسد که این دو سریال و فیلم با صدای سرلک به طور همزمان در نمایش خانگی و سینماهای کشور به گوش مردم برسند.

منبع: هنر آنلاین

سینا سرلک,موسیقی سنتی,موسیقی پاپ,علیرضا افکاری,روزبه بمانی,زیر سقف دودی,پوران درخشنده,فیلم زیر سقف دودی,فیلم فجر,جشنواره فیلم فجر,شهرزاد,شهرزاد 2,سریال شهرزاد,محسن چاوشی,چاوشی,فرهاد اصلانی,مریلا زارعی,بهنوش طباطبایی,شهرام حقیقت‌ دوست,حسام نواب‌ صفوی,آزیتا حاجیان,ابوالفضل میری,لاله مرزبان
آمار بازدید : 1,235
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500