ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 9 اردیبهشت 1396 - ساعت 13:51:45
چاپ خبر

اجرای خیابانی کاوه آفاق برای سیل‌زدگان آذربایجان

کاوه آفاق در حمایت از سیل‌زدگان آذربایجان در یک مکان عمومی و چند خیابان شهر سه قطعه آهنگ برای رهگذران نواخت و خواند.

اجرای خیابانی کاوه آفاق برای سیل‌زدگان آذربایجان

کاوه آفاق خواننده و آهنگساز به یکی از شلوغ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین مراکز خرید تهران، رفت و دقایقی با هنر موسیقیش مردم را به کار خیر دعوت کرد. در این اجرا «قطعات «شال»، «اتاق آبی» و «عطر تو» نواخته شد که  شهاب آفاقی با ساز گیتارش کاوه آفاق را همراهی می‌کرد.

این خواننده در میانه اجرا به مردم گوشزد می‌کرد هر کسی کمکی انجام می‌دهد برای اعتلای کشورش است. این خواننده پس از این اجرای موسیقی  در مرکز خرید پالادیوم برگزار شد به چند خیابان دیگر شهر تهران رفت و دقایقی نیز برای مردم رهگذر خیابان نواخت و خواند.

کاوه آفاق که قرار است تا چند روز دیگر در سالن میلاد نمایشگاههای بین المللی کنسرت به روی صحنه برود و بزودی آلبوم «شال»را نیز منتشر خواهد کرد، تمرینات گروهش را قطع کرد تا یک روز را به اجرای خیابانی برای جمع آوری کمک به سیل زدگان آذربایجان اختصاص دهد.

آفاق درباره هدف خود را از انجام این اجرای خیابانی را اینگونه توضیح داد: در سال‌های گذشته زمانی که زلزله آذربایجان را لرزاند وظیفه خودم دیدم به صورت خودجوش کنار کوچه و خیابان ساز بزنم و برای آن‌ها پول جمع کنم. مردم نیز لطف کردند و پول خوبی از اینکار جمع شد و ما توانستیم برای زلزله‌زدگان وسایلی را تهیه کنیم.

او گفت:  متاسفانه اکنون دوباره بلای دیگری به شکل دیگری بر سر مردم آذربایجان آمده است باید وطیفه ام را انجام می دادم و سعی کردم همان  کار را دوباره تکرار کنم. هرچند ممکن است مبالغ جمع‌آوری شده اندک باشد اما این کار وظیفه ام بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

کاوه آفاق,اجرای خیابانی,آذربایجان,سیل آذربایجان
آمار بازدید : 976
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500