ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1396 - ساعت 11:24:39
چاپ خبر

خواننده آلبوم «دقیقه‌هام» در تهران روی صحنه می‌رود

جدیدترین کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده پاپ کشورمان، در تاریخ­ 3 خرداد ماه با اجرای قطعات جدید در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می­‌شود.

خواننده آلبوم «دقیقه‌هام» در تهران روی صحنه می‌رود

به گزارش مای ریتم و به نقل از موسیقی ما، علیرضا طلیسچی که پس از بیش از یک دهه حضور در موسیقی، سال گذشته توانست به عرصه موسیقی رسمی کشور وارد شود، اولین کنسرت سال 96 خود در تهران را برگزار می‌کند.
 
بر این اساس، خواننده آلبوم «دقیقه‌هام» روز چهارشنبه 3 خرداد 1396 برای مخاطبینش در پایتخت هنرنمایی خواهد کرد. کنسرت طلیسچی به همت شرکت «آوای فروهر» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و بلیت‌های آن از طریق سایت «ایران کنسرت» در حال فروش است.
 
علیرضا طلیسچی پس از انتشار آلبوم «دقیقه‌هام»، چند تک‌آهنگ از جمله «دلم پیش توئه»، «زخمای من»، «سیاه» و «بگو نه» منتشر کرد. او همچنین قطعه و موزیک‌ویدئوی «به خودم بد کردم» را با همراهی «سعید آتانی» (خواننده سابق گروه دنگ شو) تولید و منتشر کرد که بازخورد خوبی به دنبال داشت. «قرار نبود»، «اگه بدونی» و «موهات» از جمله پرطرفدارترین آثار این هنرمند هستند. این قطعات بخشی از کنداکتور اجراهای زنده طلیسچی را تشکیل می‌دهند.
 
گفتنی است این خواننده آذرماه سال گذشته نیز دو سانس در تهران روی صحنه رفته بود.

علیرضا طلیسچی,طلیسچی,آثار علیرضا طلیسچی,کنسرت علیرضا طلیسچی,سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران,کنسرت
آمار بازدید : 1,023
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500