ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 10 اردیبهشت 1396 - ساعت 19:00:46
چاپ خبر

شما دعوتید به تماشای رایگان و آنلاین کنسرت گروه «دال»

کنسرت گروه «دال» همزمان با اجرا در تالار وحدت به صورت آنلاین و رایگان برای مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی سراسر ایران پخش می‌شود.

شما دعوتید به تماشای رایگان و آنلاین کنسرت گروه «دال»

کنسرت گروه «دال» که روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود، توسط سامانه کنسرت آنلاین کشور (حام) به صورت رایگان پخش می‌شود. گروه «دال» در کنسرت‌ پیش‌روی خود با یک مهمان ویژه روی صحنه خواهد رفت و در این دو شب میلاد درخشانی به عنوان خواننده و نوازنده مهمان، این گروه را همراهی می‌کند.

گفتنی است گروه «دال» در این کنسرت یک سالگی آلبوم «گذر اردیبهشت» را جشن می گیرد و با منتخبی از آثار این مجموعه و تک‌ آهنگ‌ های خاطره‌انگیز و یک آهنگ جدید اجرای برنامه دارد.

از سال گذشته که کنسرت‌های مستقل و بزرگ گروه «دال» آغاز شد آن ها در هر برنامه میزبان یک هنرمند روی صحنه بودند. در اجرای شهریور ۹۵ آن ها کیان پورتراب قطعه «آوازم را می‌رقصیدی» را به همراه امین هدایتی و اعضای این گروه خواند. ضمن اینکه در سه شب کنسرت دال که دی‌ ماه سال گذشته روی صحنه رفت، اشکان خطیبی خواننده مهمان بود.

منبع: خبرگزاری مهر

گروه دال,دال,کنسرت دال,کنسرت گروه دال,تالار وحدت,میلاد درخشانی,آهنگ فصل آخر,دانلود آهنگ فصل آخر,آهنگ فصل آخر گروه دال,دانلود آهنگ فصل آخر گروه دال,متن آهنگ فصل آخر,متن ترانه فصل آخر,متن آهنگ فصل آخر گروه دال,متن ترانه فصل آخر گروه دال,گنجشکک اشی مشی,شایان شکرآبی,گذر اردیبهشت,آلبوم گذر اردیبهشت,آلبوم گذر اردیبهشت گروه دال,امین هدایتی
آمار بازدید : 953
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500