ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 اردیبهشت 1396 - ساعت 12:58:39
چاپ خبر

اجرای آثار ماندگار در یک کنسرت بانوان

گروه موسیقی بانوان به سرپرستی ندا بهزاد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برنامه اجرا می‌کند.

اجرای آثار ماندگار در یک کنسرت بانوان

کنسرت گروه موسیقی بانوان با خوانندگی صبا محمدی، سرپرستی ندا بهزاد و به تهیه‌کنندگی محسن اعتمادزاده، روز یکشنبه 24 اردیبهشت ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار خواهد شد.

کنسرت این گروه که غالباً تمرکزش روی اجرای آثار ماندگار گذشتگان است، با اجرای قطعاتی نظیر «در این دنیا»، «شهزاده»، «بیا بنویسیم»، «بزن تار» و... اجرا می‌شود. محمدعلی امیرارجمند باز تنظیم تمامی قطعات را بر عهده داشته است.

ندا بهزاد (سرپرست گروه، نوازنده درامز)، صبا محمدی (خواننده)، شروین اسعدی‌مقدم (نوازنده پیانو)، آرمیتا سلیمی (نوازنده گیتار بیس)، مه سیما فلاحی (نوازنده فلوت)، مهسا لواسانی (نوازنده تار)، کیمیا نیکپور (نوازنده کمانچه) و مژگان ابوالفتحی (نوازنده پرکاشن)، اعضای این گروه هستند.

بهزاد فارغ‌التحصیل موسیقی است و نوازندگی را با ساز دف شروع کرد. او با مرور زمان به سمت ساز درامز گرایش پیدا کرد و اکنون در هر دو ژانر موسیقی سنتی و پاپ به طور حرفه‌ای در حال فعالیت است. بهزاد در عین فعالیت گسترده گروهی سال‌هاست که در رشته موسیقی تدریس نیز می‌کند و هنرجویان بسیاری را تربیت کرده است. او با گروه نجمه تجدد، هنگامه قاضیانی و این بار با صبا محمدی روی صحنه خواهد رفت.

وی درباره مشکلات بانوان در موسیقی گفت: مشکلات نوازندگى براى بانوان به غیر از محدودیت‌ها، جدى نگرفتن توانایی‌هاى خانم‌ها در نوازندگى بین بعضى از همکاران و هنرمندان آقاست و این از مشکل اول بنظر من دردناک‌تر است. چون باعث از بین رفتن اعتماد بنفس و نادیده گرفته شدن و به تدریج ضعیف شدن این بخش از کفه ترازوى هنر خواهد شد.

منبع: هنر آنلاین

گروه موسیقی بانوان,کنسرت گروه موسیقی بانوان,موسیقی بانوان,ندا بهزاد,صبا محمدی,فرهنگسرای نیاوران
آمار بازدید : 995
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500