ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 اردیبهشت 1396 - ساعت 13:07:56
چاپ خبر

اولین کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی برگزار می‌شود

اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد

رضا یزدانی خواننده محبوب پاپ-راک کشورمان اواسط اردیبهشت ماه با یک اجرای متفاوت اولین کنسرت آنپلاگد خود را در خانه همایش تهران روی صحنه می‌ برد.

اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد

به گزارش مای ریتم و به نقل از هنر آنلاین، این خواننده که اکنون فیلم «تیک آف» را بر روی پرده سینما دارد و در این فیلم علاوه‌ بر بازیگری، خوانندگی هم کرده است، قصد دارد برای اولین بار در روزهای 21 و 22 اردیبهشت یک کنسرت آنپلاگد برگزار کند.

در این کنسرت که یزدانی آن را با عنوان «اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد» معرفی کرده، برنامه‌های مختلفی برای حضور علاقه‌مندان به این خواننده در نظر گرفته شده است. مراسم دیدار، امضاء و عکس با هنرمند و همچنین پکیج هدیه آلبوم‌ها و پوستر امضاء شده از بخش‌های مهم این کنسرت است.

از طرفی رضا یزدانی در کنسرت پیش رو از دو کلیپ منتشر نشده خود نیز برای اولین بار رونمایی خواهد کرد. این خواننده تاکنون برای بسیاری از قطعات خود موزیک ویدئو تولید کرده و یک آلبوم نیز تصویری نیز تحت عنوان «نوستالژی» روانه بازار کرده است.

اعضای ارکستر یزدانی را برای اجراهای مختلف محمد خرمی نژاد (درامز)، آرش زمانیان (گیتار باس)، میلاد عدل (گیتار الکتریک)، شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) و علیرضا مهدی زاده (ساکسوفون) تشکیل می‌دهند اما باید منتظر ماند و دید که این خواننده در کنسرت آنپلاگد که به لحاظ سازبندی کنسرت متفاوتی از سایر اجراهایش خواهد بود، با چه نوازندگانی به روی صحنه می‌رود.

لازم به ذکر است، کنسرت آنپلاگد به کنسرتی گفته می‌شود که در آن تنها سازهای آکوستیک نواخته می‌شود و از سازهای برقی، آمپلی‌فایر، افکت‌ها و هر گونه صدای مصنوعی استفاده نمی‌شود. در واقع هر چه از یک کنسرت آنپلاگد شنیده می‌شود، حاصل صداهای طبیعی سازهای آکوستیک ارکستر زهی است.

رضا یزدانی تا کنون 9 آلبوم صوتی رسمی با نام‌های «شهر دل»، «پرنده بی پرنده»، «هیس»، «ساعت‌ 25 شب»، «ساعت‌های خاموشی»، «خاطرات مبهم»، «ساعتا خوابن»، «سلول شخصی» و «دوئل در آینه» منتشر کرده است.

کنسرت آنپلاگد این خواننده در ساعت 21 روزهای 21 و 22 اردیبهشت در خانه همایش برگزار می‌شود.

 

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار «رضا یزدانی» اینجا را کلیک کنید.

رضا یزدانی,کنسرت رضا یزدانی,کنسرت آنپلاگد,کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی,اولین کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی,موسیقی پاپ,موسیقی راک,موسیقی پاپ-راک,پاپ,راک,پاپ-راک,اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد,آثار رضا یزدانی
آمار بازدید : 1,025
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500