ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - ساعت 09:39:12
چاپ خبر

با پیام قربانی از ساخت آلبوم روزبه نعمت الهی تا قطعات اشکین

پیام قربانی آهنگساز و تنظیم کننده ضمن تشریح فعالیت های تازه خود از ساخت تک ترک ها و آلبوم روزبه نعمت الهی و همچنین قطعات اشکین خواننده ای که مدتی فعالیتی نداشت خبر داد.

با پیام قربانی از ساخت آلبوم روزبه نعمت الهی تا قطعات اشکین

پیام قربانی درباره فعالیت های جدید خود گفت: در حال حاضر بر روی تک آهنگ های روزبه نعمت الهی  کار می کنم قرار است این قطعات در نهایت به شکل آلبوم  منتشر شود؛ حدود ۱۰ الی ۱۲ قطعه را آماده کرده ایم.

وی افزود: قرار است  ۸ الی ۹ آهنگ را برای آلبوم انتخاب کنیم؛ تقریبا ساخت موزیک ها تمام شده و چند کار باقی مانده است. این اثر با ملودی روزبه نعمت الهی ، سیاوش پارسا منش ، تنظیم من و علی نیا ؛ همچنین اشعار پارسا منش اواخر شهریور ماه منتشر می شود.

این آهنگساز در ادامه خاطر نشان کرد: سیستم کاری من به این صورت است که همیشه سعی کردم با خوانندگانی کار کنم که تازه می خواهند وارد عرصه موزیک شوند؛ تاکنون با روزبه نعمت الهی ، حسین صنعتی و هومن سزاوار و دوستان دیگر کار کردم .

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر درگیر کارهای بهمن نجاتی هستم  که قبلا  ۷ کلیپ از او پخش شد؛ اشکین هم خواننده دیگری است که تنظیم کارهای او را برعهده دارم؛ این خواننده به مدت یکسال کاری منتشر نکرد قرار است دوباره فعالیت داشته باشد.

منبع: موسیقی فارس

پیام قربانی,روزبه نعمت الهی,اشکین,آلبوم جدید روزبه نعمت الهی
آمار بازدید : 1,401
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500