ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 24 اردیبهشت 1396 - ساعت 11:20:53
چاپ خبر

نخستین کنسرت «کورش صنعتی» در تهران برگزار می‌شود

خواننده قطعه «عشق من» پس از حدود سالها فعالیت در ایرن، نخستین کنسرت خود را در تهران روی صحنه می‌برد.

نخستین کنسرت «کورش صنعتی» در تهران برگزار می‌شود

کورش صنعتی خواننده قطعه معروف «عشق من» که در سال های گذشته به شدت مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته بود، پس از اخذ همه مجوزهای لازم سرانجام در تهران روی صحنه خواهد رفت. بنا به اعلام این خواننده 29 اردیبهشت تاریخ نخستین کنسرت رسمی این خواننده در فرهنگسرای نیاوران اعلام شده است و رهبری ارکستر این خواننده در کنسرت پیش رو را نیز رضا چشم شب بر عهده دارد.

این خواننده با قطعه «عشق من» نام‌ اش در بین مخاطبان موسیقی شناسانده شد و اولین آلبوم رسمی‌اش در بازار موسیقی کشور منتشر شد. این آلبوم که «یادت باشه» نام گرفت و با ده قطعه و با حضور ترانه سراهایی چون علی استیری، حمید فریزند، محمد فراهانی و سعید یزدانی وارد بازار موسیقی کشور شد. گفتنی است حسام یار یار، سعید سام، نیما نور محمدی، ارژنگ، مجید رسایی و خود کوروش صنعتی ملودی‌های این آلبوم را ساخته‌ اند و «طوی جان» و «سعید سام» نیز قطعات آلبوم را تنظیم کرده‌ بودند.

این نخستین اجرای زنده کورش صنعتی در ایران است و گفته می شود این خواننده به زودی آلبوم جدیدش را نیز روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

منبع: موسیقی ما

کوروش صنعتی,کنسرت کوروش صنعتی,نخستین کنسرت کوروش صنعتی,عشق من,آهنگ عشق من,آهنگ عشق من کوروش صنعتی,دانلود آهنگ عشق من کوروش صنعتی,آلبوم جدید کورش صنعتی,دانلود آلبوم یادت باشه کوروش صنعتی
آمار بازدید : 1,094
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500