ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 29 اردیبهشت 1396 - ساعت 10:46:34
چاپ خبر

«صلح و عشق» آماده اجرای صحنه‌ای می‌شود/ موسیقی علیه جنگ

خالق آلبوم «صلح و عشق» که زمستان سال گذشته روانه بازار موسیقی شد از تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری اجرای صحنه ای این اثر موسیقایی سخن گفت.

«صلح و عشق» آماده اجرای صحنه‌ای می‌شود/ موسیقی علیه جنگ

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، امید حجت آهنگساز و خواننده آلبوم «صلح و عشق» با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته تصمیم دارم تابستان امسال اجرای زنده ای از آلبوم «صلح و عشق» داشته باشم که طی این مدت به دنبال نوازنده درام و بیس هستم و به محض اینکه این دو هنرمند نوازنده نیز به گروه ما بپیوندند تمرین ها را آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بنده مدرک درجه یک هنری دارم بنابراین فکر می کنم می توانم در هر تالاری به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانم این کنسرت را در تالار وحدت تهران برگزار کنم. به هر صورت آلبوم «صلح و عشق» یک اثر صرفا پاپ نیست و فکر می کنم با توجه به مولفه های موسیقایی اش می تواند در ردیف موسیقی پاپ کلاسیک نیز قرار گیرد از این جهت این امیدواری که بتوانم در تالار وحدت کنسرت برگزار کنم وجود دارد.

این هنرمند در تشریح جزییات آلبوم «صلح و عشق» گفت: آلبوم «صلح و عشق» به دو زبان فارسی و انگلیسی است که موضوع کلی آن ضد خشونت و جنگ است به طوری که در اشعار آن به موضوع صلح و عشق زیاد پرداخته شده است. البته در این آلبوم چند آهنگ از آهنگ‌های پاپ کلاسیک معروف جهان مثل love story نیز بازخوانی شده و تعدادی نیز توسط من ساخته شده که اشعار انگلیسی آنها را  سروناز هرانر ، شهاب اناری و اشعار فارسی نیز از آثار حافظ است و بنده من چند شعر برگرفته از اشعار انگلیسی خانم هرانر سروده‌ام. به هر حال هدف اصلی از تولید این آلبوم نوعی دعوت به صلح جهانی از طریق موسیقی به دو زبان فارسی و انگلیسی است. من بر این باورم صلح از درون خودمان شروع می شود که حضور آن مستلزم داشتن سواد، آگاهی، تلاش، صبر  و ایمان به موفقیت است. همین نگاه آرامش درونمان را می افزاید و نگاه به دنیای اطرافمان را تغییر می دهد.

 

برای پخش آنلاین آلبوم «صلح و عشق» امید حجت اینجا را کلیک کنید.

امید حجت,موسیقی علیه جنگ,صلح و عشق,آلبوم صلح و عشق,صلح و عشق امید حجت,آلبوم صلح و عشق امید حجت,دانلود آلبوم صلح و عشق,دانلود آلبوم صلح و عشق امید حجت,کنسرت امید حجت,کنسرت صلح و عشق
آمار بازدید : 887
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500