ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 29 اردیبهشت 1396 - ساعت 11:07:36
چاپ خبر

در انتظار یک بازگشت پرقدرت

روزبه نعمت الهی خواننده موسیقی پاپ سرانجام بعد از مدت ها دوری از فعالیت های موسیقایی تیرماه امسال دور تازه کنسرت های خود را آغاز می کند.

در انتظار یک بازگشت پرقدرت

محسن رجب پور مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» و تهیه کننده موسیقی گفت: طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته روزبه نعمت الهی سرانجام بعد از مدت ها دوری از اجراهای صحنه ای و تولید آثار، تیرماه امسال دوره تازه کنسرت های خود را آغاز می کند.

وی ادامه داد: البته قبل از برگزاری کنسرت های این خواننده تعدادی تک آهنگ هم در فضای مجازی منتشر می شود که پیرو این موضوع قطعه «من و تو با هم برای ایران» در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری منتشر و خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. به هر صورت در دور جدید فعالیت های روزبه نعمت الهی به گونه ای برنامه ریزی شده که بتوانیم به بهترین شکل میزبان دوستداران موسیقی باشیم.

این تهیه کننده در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: غیر از تولید قطعاتی که قرار است به تناوب در فضای مجازی منتشر شود برنامه های ویژه ای برای طرفداران طراحی کردیم که به زودی اطلاع رسانی می شود. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا روزبه به عنوان یک خواننده خوب و با کیفیت بازگشت قدرتمندانه ای در موسیقی داشته باشد.

روزبه نعمت‌الهی از جمله خوانندگان صاحب سبک موسیقی پاپ ایران است که تاکنون آلبوم‌های چون «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «داروگ» و «عمو زنجیرباف» را طی سال های گذشته در بازار موسیقی منتشر کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

 

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار روزبه نعمت الهی اینجا را کلیک کنید.

روزبه نعمت الهی,کنسرت روزبه نعمت الهی,آثار روزبه نعمت الهی,محسن رجب پور,ترانه شرقی
آمار بازدید : 1,123
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500