ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 2 خرداد 1396 - ساعت 08:18:55
چاپ خبر

آلبوم «یعنی درد» با صدای رضا صادقی منتشر شد

رضا صادقی جدیدترین آلبوم خود با عنوان «یعنی درد» را در حالی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور کرد که طی یادداشتی از رئیس جمهور ایران خواسته کرامت هنرمندان و هنر این سرزمین را باز هم به آنها برگرداند.

آلبوم «یعنی درد» با صدای رضا صادقی منتشر شد

جدیدترین آلبوم رضا صادقی با عنوان «یعنی درد»، تحت امتیاز موسسه «آوای هنر» و به تهیه کنندگی محمد جلیل پور منتشر شد و از طریق مای ریتم در دسترس قرار گرفت. لازم به ذکر است شرکت هنر اول وظیفه توزیع و پخش این اثر را بر عهده دارد و علی نیکونیا نیز مدیر اجرایی این اثر بوده است. در ادامه می توانید این آلبوم را از طریق وب سایت «مای ریتم» آنلاین بشنوید و نظرات خود را بنویسید.

این آلبوم شامل دوازده قطعه به نام های «حال بارون»، «یعنی درد»، «همه اون روزا»، «من و یادت»، «معصومانه»، «دل دلا»، «یه چیزی کمه»، «آروم برم»، «همه چی خوبه»، «اولین بارون»، «من دوست دارم» و «دیگه تموم شد» می باشد و علاوه بر رضا صادقی که در این آلبوم برخی ترانه‌ها را سروده و ملودی ساخته، هنرمندانی چون مهران خالصی، مسعود همایونی، بابک بابایی، مهرداد احمدزاده، نیکان، معین راهبر، سعید زمانی، فرشید ادهمی، حدیث دهقان، فواد غفاری، صابر قدیمی و... با او همکاری کرده‌اند.

ناگفته نماند رضا صادقی هم زمان با انتشار این آلبوم در بازار موسیقی کشور طی یادداشتی از رئیس جمهور ایران خواست کرامت هنرمندان و هنر این سرزمین را باز هم به آن ها برگرداند؛ به گزارش مای ریتم بخش هایی از این یادداشت به شرح زیر می باشد:

«جناب روحانى دوست داشتنى، از كارگر زحمتكش تا پزشک و مهندس تا كشاورز و دامدار تا پير و جوان و خصوصاً جامعه هنرمند براى حمايت از شما و باور شما حرف‌هاى زيادى را تحمل كردند و اميدهاى زيادى به وعده‌هاتان بستند. همه ما هم دعا مي‌كنيم و هم درخواست كه اين دوره به ماها ثابت كنيد اشتباه نكرديم و سلامهـاى شما ، سلامى صادق بوده و هست. آقاى روحانى مردم من خسته از درد هستند. آنها جانشان را براى سرزمينشان گذاشتند و باور شما. مردم من هم تحريم را نميخواند هم تحقير را . شما ثابت كرديد كه خادم اين مردم هستيد پس لطفا كسانى كه فاسد و ظالم هستند به حق مردم از دولت مردميتان دور كنيد .... سفره مردم را دريابيد كه شرم پدران را نبينيم. کرامت هنر و هنرمند را برگردانید، رمضان امسال از شما  ربناى استاد را هدیه می‌خو اهیم.»

برای پخش آنلاین آلبوم «یعنی درد» رضا صادقی اینجا را کلیک کنید.

رضا صادقی,یعنی درد,آلبوم یعنی درد,آلبوم یعنی درد رضا صادقی,دانلود آلبوم یعنی درد,دانلود آلبوم یعنی درد رضا صادقی,آلبوم جدید رضا صادقی بنام یعنی درد,دانلود آلبوم جدید رضا صادقی بنام یعنی درد,متن آلبوم یعنی درد رضا صادقی,#یعنی_درد,آوای هنر
آمار بازدید : 1,305
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500