ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 2 خرداد 1396 - ساعت 22:41:58
چاپ خبر

علیرضا قربانی با «فروغ» می آید

تازه ترین آلبوم علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی به آهنگسازی سامان صمیمی طی روزهای آینده در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

علیرضا قربانی با «فروغ» می آید

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، آلبوم «فروغ» با صدای علیرضا قربانی و موسیقی سامان صمیمی به زودی منتشر خواهد شد. مراحل تولید و تکثیر این آلبوم با همت شرکت «آهنگ اشتیاق» به پایان رسیده و اکنون در مرحله توزیع قرار دارد. البته هنوز زمان دقیقی از سوی دست‌اندرکاران آلبوم فروغ برای انتشار این اثر عنوان نشده اما پیش بینی می شود این مجموعه تا روزهای اول خرداد به بازار عرضه شود.

نام جدیدترین آلبوم علیرضا قربانی برگرفته از قطعه‌ای به همین نام با شعری از فروغ فرخزاد است. همچنین گفته‌ می‌شود که یک قطعه دیگر از آلبوم جدید علیرضا قربانی هم به تصویر کشیده شده و قرار است طی هفته‌های آینده ویدیوی آن منتشر شود.

پیش از این تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی به نام «دخت پری‌وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده، اسفند ۹۴ به بازار عرضه شده بود.

علیرضا قربانی,فروغ,فروغ فرخزاد,آلبوم فروغ,دانلود آلبوم فروغ,آلبوم فروغ علیرضا قربانی,دانلود آلبوم فروغ علیرضا قربانی,آلبوم جدید علیرضا قربانی بنام فروغ,دانلود آلبوم جدید علیرضا قربانی به نام فروغ,متن آلبوم فروغ,متن آلبوم فروغ علیرضا قربانی,متن ترانه آلبوم فروغ,متن ترانه آلبوم فروغ علیرضا قربانی
آمار بازدید : 1,217
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500