ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 1 خرداد 1396 - ساعت 13:58:54
چاپ خبر

«حامد همایون»، خواننده تیتراژ برنامه رمضانی شبکه یک سیما

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ به عنوان خواننده تیتراژ برنامه «دعوت» شبکه اول سیما در ایام ماه مبارک رمضان معرفی شد.

«حامد همایون»، خواننده تیتراژ برنامه رمضانی شبکه یک سیما

سری جدید برنامه «دعوت» در ماه رمضان امسال از شبکه یک با رویکردی متفاوت و با محتوایی جدید روی آنتن می‌رود. نیما کرمی و زینب زارع مجری برنامه هستند.

پیش‌تولید برنامه «دعوت» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز مدتی است که آغاز شده و در آن سعی شده نگاه متفاوتی به ماه مبارک رمضان شود. بستر اصلی «دعوت» روی حال خوب با خدا بودن و فضای شادی مومنین در ماه مبارک رمضان بنا شده است و در آن تلاش می‌شود که حال خوب تقرب به در گاه خداوند به تصویر کشیده شود.

«دعوت» امسال یکی از موضوعات اصلی خود را به در دسترس بودن خانواده اختصاص داده است و سعی داشته به نقش ماه رمضان در گرد هم آوردن اعضای خانواده اشاره داشته باشد.

مهیار مهرآذر جانشین تهیه و مدیر اجرایی این برنامه است و سردبیری آن نیز بر عهده نگار حسینی است و مهدی رحمتی به عنوان ایده پرداز گروه محتوایی در برنامه حضور دارد. امین نظری هم در مقام مدیر تولید با برنامه همکاری می‌کنند. پیمان قانع نیز امسال علاوه بر طراحی و اجرای دکور برنامه «ماه عسل» شبکه سه سیما، طراحی و اجرای دکور این برنامه در شبکه یک را نیز عهده دار است.

منبع: خبرگزاری مهر

حامد همایون,دعوت,برنامه دعوت,تیتراژ برنامه دعوت,دانلود تیتراژ برنامه دعوت,دانلود تیتراژ برنامه دعوت با صدای حامد همایون,دانلود تیتراژ برنامه دعوت حامد همایون,ماه رمضان,نیما کرمی,زینب زارع
آمار بازدید : 925
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500