ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - ساعت 13:16:58
چاپ خبر

وحید تاج از کنسرت خیریه گروه وزیری تا همکاری با یک فیلم سینمایی

کنسرت خیریه گروه وزیری با حمایت از زنان سرپرست خانوار و با همت بنیاد خیریه فیروزنیا روز 10 خرداد در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

وحید تاج از کنسرت خیریه گروه وزیری تا همکاری با یک فیلم سینمایی

به گزارش مای ریتم و به نقل از هنر آنلاین، وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی درباره برنامه کاری خود گفت: کنسرت خیریه گروه وزیری با حمایت از زنان سرپرست خانوار و باهمت بنیاد خیریه فیروز نیا روز 10 خردادماه در تالار وحدت روی صحنه خواهیم رفت.

وی افزود: در این کنسرت تصانیف جدیدی از ساخته‌های کیوان ساکت همچون بهار دیگر، بی کاروان کولی و ... به همراه قطعات کلاسیک اجرا خواهد شد. همچنین تصنیف «فسانه» از ساخته‌های ساکت به یاد ایرج بسطامی به اجرا درخواهد آمد و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز نیز خواهند بود.

او ادامه داد: سروش عازمی خواه (پیانو)، مهدی غلامی (دف)، اشکان مرادی (کمانچه)، سالار زمانیان (تار)، کیارش ساکت (تار) و علی‌اکبر خادم (تمبک) اعضای گروه وزیری به سرپرستی کیوان ساکت آهنگساز ، تنظیم و نوازنده تار و بنده بعنوان خواننده گروهر ا همراهی خواهم کرد ضمن آنکه  بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو در بخش نخست اجرا، کیوان ساکت را همراهی می‌کند.

تاج همچنین گفت: همچنین بخشی از عواید کنسرت خرداد ماه گروه وزیری به بنیاد خیریه فیروز نیا، که بیشتر زنان بی‌بضاعت و سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد، تقدیم خواهد شد.

این آوازه خوان درباره همکاری اش با یک فیلم سینمایی نیز عنوان کرد: همکاری من با سینمایی درام موزیکال «آشوب» به دو، سه سال پیش و پیشنهاد کاظم راست‌گفتار (کارگردان) بازمی‌گردد، طی صحبتی که درباره فیلم‌نامه با کارگردان کار داشتم و از آنجا که باکارهای قبلی‌شان آشنا بودم، پیشنهاد همکاری را پذیرفتم.

این هنرمند اضافه کرد: از طرفی برایم بسیار مهم و جالب بود که جنبه موسیقایی فیلم بسیار زیاد است و اساس داستان، خواننده جوانی را روایت می‌کند که زندگی‌اش با اتفاقاتی همراه می‌شود به همین دلیل همکاری با این مجموعه را پذیرفتم و قطعاتی را خواندنم و کوروش تهامی بازیگر توانای کشورمان بر روی آوازهای بنده لب‌خوانی و ایفای نقش کردند

او در پایان گفت: شخصاً این فیلم سینمایی را دوست دارم و امیدوارم موردتوجه و علاقه مردم عزیزمان قرار بگیرد.

وحید تاج,تاج,گروه موسیقی وزیری,کیوان ساکت,حمایت از زنان سرپرست خانوار,کنسرت وحید تاج,کنسرت خیریه,ایرج بسطامی,آشوب,فیلم سینمایی آشوب,فیلم آشوب
آمار بازدید : 1,057
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500