ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - ساعت 11:40:08
چاپ خبر

بعد از ماه رمضان در تهران و شهرستان ها؛

قوی ترین کنسرت پرفورمنس «پازل» برگزار می شود

پازل باند دور جدید فعالیت های خود را پس از ماه رمضان و با انتشار قطعات جدید و برگزاری تور کنسرت های تهران و شهرستان ها آغاز می کند.

قوی ترین کنسرت پرفورمنس «پازل» برگزار می شود

محمد ناصری مدیر اجرایی گروه پازل از برنامه های تازه این گروه خبر داد و گفت: فعلا «پازل» قصد انتشار آلبومی را ندارد چون از نحوه پخش و کیفیت ها ناراضی است؛ به همین دلیل  به فکر انتشار قطعه است ؛ اواخر همین ماه جدیدترین آهنگ «پازل» و در ماه آینده هم ترک دیگر آن منتشر می شود.

وی افزود: در جامعه ما موسیقی پاپ تاریخ مصرف دارد ؛ اگر قطعه ای  متناسب با حال وهوای تابستان ساخته شود نمی توانیم آن را در زمستان منتشر کنیم ، چون بازخورد خوبی نخواهد داشت.

مدیر اجرایی گروه «پازل» در ادامه در خصوص اجراهای این گروه خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم قصد داریم بعد از ماه رمضان یعنی مرداد ماه در تهران وبرخی از شهرهای ایران اجرایی داشته باشیم ؛ «پازل» می خواهد 8 قطعه جدیدش  را در کنسرت خود اجرا کند، علاوه بر این قطعات هم  آلبوم قایق کاغذی و ترک هایی که منتشر شده  یا قرار است منتشر شود مانند« بی تاب» ، «نگم برات » اجرا می شود.

ناصری در خاتمه گفت: چون بخش پرفورمنس برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است در این کنسرت هم این بخش وجود خواهد داشت ؛ ما قصد داریم گام هایی فراتر از استاندارد ایران بر داریم ؛ قطعا این کنسرت پر فورمنس قوی ترین کنسرت پازل خواهد بود.

منبع: موسیقی فارس

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار «پازل باند» اینجا را کلیک کنید.

پازل باند,گروه پازل,کنسرت پازل باند,کنسرت گروه پازل,کنسرت پرفورمنس پازل
آمار بازدید : 970
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500