ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 23 خرداد 1396 - ساعت 11:14:56
چاپ خبر

نیما علامه: خیلی‌ها حتی اطلاع نداشتند من آلبوم منتشر کرده‌ام!

خواننده پاپ می‌گوید به دلیل استقبال نه چندان خوب از آلبوم «مبارکم باشه» اجرای زنده زیادی نداشت.

نیما علامه: خیلی‌ها حتی اطلاع نداشتند من آلبوم منتشر کرده‌ام!

«نیما علامه» که فرزند «احمد علامه دهر» -بازیگر فقید سینما و تلویزیون- است پس از چند سال حضور در عرصه موسیقی و انتشار آثارش در فضای مجازی، اسفند ماه سال گذشته موفق شد اولین آلبوم رسمی‌اش با عنوان «مبارکم باشه» را روانه بازار موسیقی کشور کند.

علامه درباره واکنش‌ها به این آلبوم گفت: زیاد از بازخورد آلبوم راضی نیستم. در وهله اول این که برخی قطعات قدیمی شده بودند. با این که هر قطعه را بیش از 20 بار تنظیم به روز کرده بودیم ولی باز هم کارها از‌مد‌افتاده بودند.

او ادامه داد: در وهله دوم امروزه انتشار آلبوم باب نیست و اکثراً روی تک‌ آهنگ کار می‌کنند. در واقع سلیقه‌ ها کاملاً تغییر کرده و دید مردم به موسیقی نیز تغییر پیدا کرده است. از طرف دیگر پخش آلبوم بسیار ضعیف بود و برای مجوز نیز زمان زیادی سپری شد. تمام این عوامل دست‌ به‌ دست هم دادند تا آلبوم آن‌طور که باید شنیده نشود. شاید باور نکنید اما خیلی‌ها حتی اطلاع نداشتند من آلبوم منتشر کرده‌ام! فعلاً به فکر انتشار آلبوم نیستم و روی تک‌آهنگ زوم کرده‌ام.

وی افزود: اگر دقت داشته باشید اکثر خواننده‌ها هم خود را با تک‌آهنگ نگاه داشته‌اند. من هم با سلیقه جامعه پیش می‌روم و همین روال را پی خواهم گرفت.

او ادامه داد: مشغول کار روی تک‌ آهنگی هستیم که تا سه هفته دیگر منتشر خواهد شد. در این تک آهنگ‌ شعر و ملودی از آرش ای پی و تنظیم توسط نوید میرزایی انجام شده است. ضمن آنکه تهیه‌ کنندگی ایناثر بر عهده کوروش کیان است.

علامه اضافه کرد: نسبت به انتشار این کار خوش‌بین هستم و مطمئنم که نتیجه خوبی خواهد گرفت چرا که به ‌طور کل چارچوب را کاملاً تغییر داده‌ام. در این کار ساختار شکنی کرده‌ ایم و حتی ترانه‌ نیز منطقی‌تر شده است.

او در ادامه گفت: همچنین مشغول ضبط موزیک ویدئو به کارگردانی درخشان برای اولین قطعه آلبوم با نام «برگرد» هستیم که تا سه روز دیگر به پایان خواهد رسید و بعد از پایان برای مجوز آن اقدام خواهیم کرد.

این هنرمند درباره کم‌کاری خود در حوزه اجرای زنده نیز گفت: به دلیل عدم بازخورد درست در آلبوم، اجرای زنده زیادی نداشتیم چرا که واقع‌بینانه به داستان نگاه کردیم و برای همین نیاز به کارهای به‌ روزتر با جنب‌ و جوش بیشتر نیاز داریم تا در کنسرت‌ها با استقبال خوب رو‌به‌رو شویم.

خواننده «مبارکم باشه» در پایان گفت: مرداد و شهریورماه در تهران سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی یا سالن همایش‌های برج میلاد را برای اجرای زنده مد نظر داریم. اجرای گذشته ما در اریکه ایرانیان بود ولی به خاطر یک سری مسائل فنی از جمله اینکه هنوز از میکروفن سیمی استفاده می‌کردند تصمیم گرفتیم دیگر در این سالن اجرایی نداشته باشیم. همچنین برای اجرا در شهرستان نیز فعلاً در حال مذاکره هستیم و پس از قطعی شدن آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

منبع: هنر آنلاین

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار «نیما علامه» اینجا را کلیک کنید.

نیما علامه,کنسرت نیما علامه,آثار نیما علامه,آلبوم جدید نیما علامه,آلبوم مبارکم باشه,مبارکم باشه,آلبوم مبارکم باشه نیما علامه,متن آلبوم مبارکم باشه نیما علامه,آهنگ جدید نیما علامه
آمار بازدید : 1,172
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500