ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 23 خرداد 1396 - ساعت 13:40:10
چاپ خبر

حراج مدال محسن شریفیان برای معالجه یک نوازنده هرمزگانی

محسن شریفیان که به تازگی مدال و نشان سى و دومین فستیوال بین‌المللى نوازندگان نى‌انبان از اسپانیا را کسب کرده، برای تامین هزینه‌های درمان موزیسین هرمزگانی این مدال را به حراج گذاشت.

حراج مدال محسن شریفیان برای معالجه یک نوازنده هرمزگانی

محسن شریفیان طی یادداشتی که در اینستاگرام خود منتشر کرد؛ دیپلم افتخار و نشان هنری فستیوال جهانی نی‌انبان از کشور اسپانیا را برای تامین هزینه 25 میلیون تومان درمان موسی کمالی (نوازنده و سازنده ساز هرمزگانی) حراج کرد.

او در این باره نوشت:

«مدال سى و دومین فستیوال بین المللى نوازندگان نى انبان جهان

مى‌خواهم این نشان، نشانه‌اى براى قدردانى از دستان هنرمند هرمزگانى، موسى کمالى، سازنده و نوازنده ساز محلى بندرعباسى باشد که متاسفانه این روزها با بیمارى و درد همنوا شده است و سازش، کوک نیست! هزینه درمانى پیش بینى شده، ٢۵ میلیون تومان است.

با این که مى‌دانم این مدال ارزش مالى ندارد ولى آن را همین‌جا به حراج مى‌گذارم و درآمد حاصل از آن را با هزاران آرزوى سلامتى و روزهاى روشن و تسریع پروسه درمانى براى ایشان، تقدیم خواهم کرد.

بازهم با همت و خیرخواهی مردم هنردوست و قدرشناس و هنرمندان متعهد اتفاق‌های خوبی رغم خواهد خورد.

اما یادمان باشد موسی کمالی تنها یکی از نمادهای دردهای پنهان جامعه فرهنگ و هنر موسیقی نواحی است، جامعه‌ای که علی‌رغم بی‌مهری‌ها، همچنان پویا و اثرگذار است.»

محسن شریفیان,موسی کمالی,مدال محسن شریفیان,سى و دومین فستیوال بین‌المللى نوازندگان نى‌ انبان,دیپلم افتخار و نشان هنری فستیوال جهانی نی‌انبان
آمار بازدید : 1,166
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500