ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 6 تیر 1396 - ساعت 21:52:50
چاپ خبر

قطعه «پونزده سالگی» با صدای رضا یزدانی

رضا یزدانی در تاریخ 15 تیر ماه با قطعه «پونزده سالگی» خود روی صحنه خواهد رفت.

قطعه «پونزده سالگی» با صدای رضا یزدانی

جدیدترین تک آهنگ رضا یزدانی به نام «پونزده سالگی» در حالی منتشر شد که این خواننده سبک راک-پاپ اواسط تیرماه بعد از چندین سال در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. در ادامه می توانید این قطعه را از طریق وب سایت «مای ریتم» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

لازم به ذکر است این هنرمند اولین کنسرت سال 96 خود را پس از 4 سال در برج میلاد تهران روی استیج می برد و مهمترین نکته کنسرت آینده رضا یزدانی این است که او برای نخستین بار علاوه بر قطعات خاطره‌انگیز، چند اثر از آلبوم جدیدش را اجرا می‌کند.

«پانزده سالگی» با آهنگسازی علیرضا افکاری، تنظیم سعید زمانی و ترانه مهدی ایوبی تهیه شده و تهیه‌کننده این اثر هم علی اوجی می باشد. یزدانی که این اثر را جزو بهترین آثارش می داند از اجرای این قطعه در کنسرت تیر ماه خود خبر داد.

گفتنی است کنسرت ذکر شده، روز پانزدهم تیرماه طی یک شب و دو سئانس و به تهیه کنندگی علی اوجی در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود قطعه «پونزده سالگی» رضا یزدانی اینجا را کلیک کنید.

 

رضا یزدانی,پونزده سالگی,آهنگ پونزده سالگی,آهنگ پونزده سالگی رضا یزدانی,دانلود آهنگ پونزده سالگی,دانلود آهنگ پونزده سالگی رضا یزدانی,آهنگ جدید رضا یزدانی بنام پونزده سالگی,دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام پونزده سالگی,متن آهنگ پونزده سالگی رضا یزدانی,متن آهنگ پونزده سالگی,متن ترانه پونزده سالگی,متن ترانه پونزده سالگی رضا یزدانی
آمار بازدید : 998
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500