ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 6 تیر 1396 - ساعت 22:33:42
چاپ خبر

سامان جلیلی با «چه حال خوبیه» می‌ آید

دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی یازدهم تیر ماه منتشر می‌شود.

سامان جلیلی با «چه حال خوبیه» می‌ آید

 

سامان جلیلی دومین آلبوم رسمی خود را در حالی صبح روز یازدهم تیرماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد که این اثر در روزهای آخر هفته گذشته توانست تمام مجوزهای لازم جهت انتشار را اخذ نماید. گفتنی است این آلبوم به تهیه کنندگی «محمد قیامتی» و از سوی پخش هنرنمای پارسیان روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

تمام ملودی‌های این آلبوم را خود سامان جلیلی ساخته است و چهره‌هایی چون: کوشان حداد، معین راهبر، هومن آزما، میثم اکبری و شجاعت شفایی نیز تنظیم کننده‌های این آلبوم هستند. امید علیجانی و شهرام جلیلی نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند. این اثر با موسیقی به روز و اکتیو ساخته شده است و سه سال برای تولید آن وقت و انرژی صرف شده است.

سامان جلیلی در سال 93 آلبوم «پرتگاه» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد تا پس از سالها فعالیت زیرزمینی به جرگه خواننده‌های رسمی بازار موسیقی کشور بپیوندد.

مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «چه حال خوبیه» عصر روز انتشار آلبوم – یازدهم تیرماه – با حضور سامان جلیلی، همکارانش در آلبوم جدید و برخی چهره‌ها و هنرمندان در فروشگاه «بوک‌لند» واقع در مرکز خرید پالادیوم برگزار خواهد شد و در این مراسم رونمایی تعداد محدودی آلبوم در قاب شیشه ای و نفیس به همراه دفترچه عکس های یادگاری و دیده نشده سامان جلیلی عرضه خواهد شد که دوستداران این خواننده می توانند خریداری نمایند.

در ادامه می توانید تیزر این آلبوم را با کیفیت اصلی مشاهده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

 

 

سامان جلیلی,آلبوم جدید سامان جلیلی,چه حال خوبیه,آلبوم چه حال خوبیه,آلبوم جدید سامان جلیلی بنام چه حال خوبیه,دانلود آلبوم چه حال خوبیه,آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی,دانلود آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی,متن آلبوم چه حال خوبیه,دومین آلبوم سامان جلیلی,پرتگاه,آلبوم پرتگاه,آلبوم پرتگاه سامان جلیلی,دانلود آلبوم پرتگاه سامان جلیلی,کوشان حداد,معین راهبر,هومن آزما,میثم اکبری,شجاعت شفایی,امید علیجانی,شهرام جلیلی,محمد قیامتی,تیزر آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی,تیزر آلبوم چه حال خوبیه
آمار بازدید : 1,301
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500