ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 6 تیر 1396 - ساعت 23:45:14
چاپ خبر

موزیک‌ ویدئوی «منظومه احساس» با صدای بابک جهانبخش

نماهنگ «منظومه احساس» با صدای «بابک جهانبخش» همزمان با عید سعید فطر منتشر شد و از طریق مای ریتم در دسترس قرار گرفت.

موزیک‌ ویدئوی «منظومه احساس» با صدای بابک جهانبخش

موزیک ویدئوی «منظومه احساس» با صدای «بابک جهانبخش» همزمان با عید سعید فطر به کارگردانی «وحید امینی» و تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» منتشر شد. قطعه منظومه احساس سال گذشته به آهنگسازی این خواننده و با ترانه‌ای از «محسن شیرالی» و تنظیم «سعید شمس» منتشر شده بود. این قطعه از جمله کارهایی بود که در کنسرت های بابک جهانبخش مورد استقبال قرار می گرفت احتمالاً همین موضوع یکی از دلایل تبدیل آن به ویدئو بوده است. چندی پیش هم ویدئوهای «یه ساعت فکر راحت» و «شاید» با صدای بابک جهانبخش منتشر شده بود که برایش بازخوردهای زیادی داشت.

اما این خواننده به زودی تور تابستانی کنسرت هایش را آغاز خواهد کرد. جهانبخش به تهیه کنندگی شرکت اکسیر نوین در تهران و چندین شهر دیگر ایران روی صحنه خواهد رفت. هنوز تاریخ دقیق این اجراها مشخص نشده اما طی روزهای آینده از طریق سایت «موسیقی ما» جزئیات تور کنسرتهای بابک جهانبخش اعلام می شود.

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود موزیک ویدیو «منظومه احساس» بابک جهانبخش اینجا را کلیک کنید.

بابک جهانبخش,منظومه احساس,منظومه احساس بابک جهانبخش,ویدیو منظومه احساس,موزیک ویدیو منظومه احساس,موزیک ویدیو منظومه احساس بابک جهانبخش,نماهنگ منظومه احساس,نماهنگ منظومه احساس بابک جهانبخش
آمار بازدید : 1,282
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500