ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 11 تیر 1396 - ساعت 10:16:31
چاپ خبر

حافظ ناظری جزئیات کنسرت «آواز پارسی» را تشریح کرد

حافظ ناظری گفت: قرار است اجرای هر شب «آواز پارسی»، از لحاظ موسیقی، تدارکات و صحنه پردازی، با شبِ دیگر متفاوت باشد، تا مخاطبان با شرکت در هر شب از کنسرت‌ها، اجرای متفاوتی را نسبت به شب‌های گذشته تجربه کنند.

حافظ ناظری جزئیات کنسرت «آواز پارسی» را تشریح کرد

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری فارس، حافظ ناظری درباره جزئیات کنسرت «آواز پارسی» گفت: قرار بر اینست که اجرای هر شب آواز پارسی، از لحاظ موسیقی، تدارکات و صحنه پردازی، با شبِ دیگر متفاوت باشد، تا این امکان برای علاقه‌مندان فراهم گردد که بتوانند با شرکت در هر شب از کنسرت‌ها، اجرای متفاوتی را نسبت به شب‌های گذشته تجربه کنند.

‎ناظری از لزوم حضور یک راوی یا نقّال در اجراها، طبق سنت باستانی شاهنامه‌ خوانی گفت و ادامه داد: در هرشب از کنسرت‌های آواز پارسی، یکی از مشاهیر و چهره‌های برجسته‌ی فرهنگی و هنری کشور، که از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی برای حضورشان صورت گرفته است، به عنوان راوی‌های برنامه، ما را در این اجراها همراهی خواهند کرد، که نامشان را جهت حفظ احترام این بزرگان، و به‌عنوان شگفتی برنامه باقی خواهم گذاشت که در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهم نمود.

‎حافظ ناظری در ادامه توضیحات خود درباره‌ی دیگر برنامه‌های ویژه این اجرا به استفاده از «ویدئو مپینگ» اشاره کرد و افزود: در این حوزه قبلا نیز تلاش‌های بسیاری به‌عمل آمده است، ولی ما برای این پروژه سعی داریم از تجربیات تیمی حرفه‌ایی و با سابقه، برای ارائه شکلی صحیح و اصولی از ویدئو مپینگ که تا به حال کمتر در ایران اتفاق افتاده و مهندسی بین هنرِ طراحیِ صحنه با ویدئو و تصویر است، بهره ببریم.

وی در پایان گفت: به عنوان فرزند کوچک ایران، همیشه حفظ نام و اصالت‌های حقیقی ایران را بر خود واجب دانسته‌ام و افتخار می‌کنم که بعد از به اتمام رساندن اولین قسمت از پروژه ناگفته، امروز فصل جدیدی را آغاز خواهیم کرد که بیشتر یک نیاز است تا یک اتفاق و این نیاز حفظ و گسترش آواز حقیقی ایرانی با لحن پارسی و به دور از الحان عربى است که امروز بیشتر آواز ایرانی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

شهرام ناظری,حافظ ناظری,فردوسی خوانی,شاهنامه خوانی,تور کنسرت ناگفته,ناظری ها,کنسرت ناظری ها,کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری,آواز پارسی اسطوره و عشق
آمار بازدید : 916
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500