ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 17 تیر 1396 - ساعت 21:51:34
چاپ خبر

طنین نوای سالار عقیلی در باغ عفیف آباد شیراز

باغ عفیف آباد شیراز میزبان برپایی کنسرت موسیقی ایرانی سالار عقیلی می شود.

طنین نوای سالار عقیلی در باغ عفیف آباد شیراز

شهرام ممتحن از برپایی کنسرت موسیقی ایرانی سالار عقیلی در شیراز  خبر داد و افزود: این برنامه ١٦٩٠ مین برنامه هنری موسسه فرهنگی هنری آبنوس شیراز است که جمعه ٢٣ تیر ١٣٩٦ ساعت ٢١ در فضای باز باغ عفیف آباد برگزار خواهد شد.

وی گفت: «سالار عقیلی» به عنوان خواننده موسیقی سنتی ایرانی همیشه تلاش داشته تا درباره کم رنگ نشدن آواز در موسیقی ایرانی فعالیت کند؛ همانگونه که وی معتقد است که اگر موسیقی خوب در اختیار مردم باشد آواز فراموش نمی‌شود. موسیقی اصیل ایرانی مانند تخت جمشید و سی و سه پل است. این آثار باستانی هیچ وقت از بین نمی‌روند. بچه‌ای که به دنیا می‌آید مادرش برایش لالایی می‌خواند. همین لالایی در گوشه «بختیاری» و در دستگاه «همایون» است. پس این موسیقی در فرهنگ مردم جاری و در خون ماست.

وی اظهار داشت: تازه‌ترین اثر سالار عقیلی با نام «دوران عشق» است که به گفته این استاد آواز چکیده‌ای از زحمات جمشید سفرزاده و حاصل همکاری وی با گروه «سور» است و همانگونه که سالار عقیلی می‌گوید: «دوران عشق» اثری است که رویش خیلی کار شده و تلاش برای ماندگار شدن این آلبوم بوده است و برای «دوران عشق» دستگاه «چهارگاه» را انتخاب کرده‌اند که در موسیقی ایرانی تقریبا فراموش شده و خیلی کم از آن استفاده می‌شود. خواندن در دستگاه «چهارگاه» بسیار دشوار است و فراز و فرودهای بسیاری برای خواننده دارد.

شهرام ممتحن بیان داشت: بلیت این کنسرت از سایت www.irantic.com به فروش می‌رسد و نمایندگان چون، موسسه شهر آفتاب (چهارراه ملاصدرا / ابتدای رحمت آباد / کوچه ٢٦ (بن بست) / ساختمان سحر / طبقه یک): ٣٨ ٤٢ ٤٧ ٣٦؛ موسسه فرهنگی هنری آبنوس (فلکه گاز به سمت چهارراه باغتخت): ٤٥ ٢٣ ٢٧ ٣٢  داخلی ٦؛ و آموزشگاه موسیقی سارنگ (فرهنگ شهر / ایستگاه ١٣): ٢١ ٣٩ ٣٠ ٣٦ نیز برای هماهنگی آماده هستند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره روابط عمومی آبنوس ٤٥ ٢٣ ٢٧ ٣٢ - ٠٧١  داخلی ٩  تماس بگیرید.

منبع: هنر آنلاین

سالار عقیلی,کنسرت سالار عقیلی,باغ عفیف آباد شیراز,عفیف آباد,کنسرت شیراز سالار عقیلی,دوران عشق,دوران عشق سالار عقیلی
آمار بازدید : 1,096
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500