ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 19 تیر 1396 - ساعت 18:35:26
چاپ خبر

برنامه تور کنسرت‌های رضا صادقی اعلام شد

تور کنسرت‌های آلبوم «یعنی درد» رضا صادقی برگزار می‌شود.

برنامه تور کنسرت‌های رضا صادقی اعلام شد

به نقل از روابط عمومی این برنامه، تور کنسرت‌های آلبوم «یعنی درد» از هفته آینده آغاز می‌شود. این خواننده ۲۴ تیرماه به استان گیلان سفر می‌کند و در سالن ملک‌نیا شهر آستارا روی صحنه می‌رود. برنامه رضا صادقی در آستارا به تهیه‌کنندگی سعید کفاشی و به همت موسسه فرهنگی - هنری «فردایین» برگزار خواهد شد.

او سپس با گروهش عازم قزوین می‌شود و ۲۵ تیرماه مهمان مردم این شهر خواهد بود. صادقی در سالن نمایشگاه بین‌المللی این شهر آثار جدید و خاطره‌انگیزش را روی صحنه می‌برد.

مقصد بعدی رضا صادقی دوباره استان گیلان، اما این‌بار شهر رشت است. صادقی در تالار ابریشم این شهر و در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه منتخبی از قطعات جدید و پرخاطره‌اش را در کنار دوستدارانش زمزمه خواهد کرد. این برنامه هم به تهیه‌کنندگی سعید کفاشی روی صحنه می‌رود.

رضا صادقی هفته اول خردادماه آلبوم «یعنی درد» را به بازار عرضه کرد، اثری که سعی شده بود در آن، نگاه اجتماعی پررنگ‌تر از گذشته باشد و در عین حال او از فضای عاشقانه کارهایش هم غافل نشده بود.

منبع: ایسنا

برای پخش آنلاین آلبوم «یعنی درد» رضا صادقی اینجا را کلیک کنید.

رضا صادقی,کنسرت رضا صادقی,کنسرت یعنی درد,کنسرت یعنی درد رضا صادقی,یعنی درد,آلبوم یعنی درد,آلبوم یعنی درد رضا صادقی,دانلود آلبوم یعنی درد,دانلود آلبوم یعنی درد رضا صادقی,آلبوم جدید رضا صادقی بنام یعنی درد,دانلود آلبوم جدید رضا صادقی بنام یعنی درد,متن آلبوم یعنی درد رضا صادقی
آمار بازدید : 1,040
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500