ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 19 تیر 1396 - ساعت 18:46:53
چاپ خبر

«هزار صدا» از سر گرفته می‌شود

بعد از وقفه‌ای دو ماهه به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه مسابقه خوانندگی «هزار صدا» ۲۲ تیرماه از سر گرفته می‌شود.

 «هزار صدا» از سر گرفته می‌شود

به نقل از روابط عمومی این برنامه، «هزارصدا» ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه، ۲۲ تیرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و فواد حجازی به‌عنوان داور بخش آهنگسازی، مهدی یغمایی به‌عنوان داور بخش خوانندگی و افشین مقدم به‌عنوان داور بخش ترانه به بررسی آثار هشت خواننده جوان خواهند پرداخت و نفرات برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

فواد حجازی پیش از این یک‌بار در فینال سال ۱۳۹۴ هزارصدا در کنار زنده‌یاد دکتر افشین یداللهی، مانی رهنما و حمید حامی‌ داور این برنامه بود و افشین مقدم هم دوبار در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ به‌عنوان داور ترانه در برنامه هزارصدا حضور داشت، اما مهدی یغمایی برای اولین‌بار به داوری هزارصدا می‌نشیند.

در این برنامه همچنین خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ، گرشا رضایی به‌عنوان خواننده مهمان حضور دارد و با نوازندگی پیانوی وحید مهراد، قطعاتی را تقدیم علاقه‌مندان خواهد کرد. رضایی پیش از این، اردیبهشت ماه سال گذشته، در برنامه‌ای که با داوری عبدالجبار کاکایی، سعید شهروز و بابک زرین برگزار شد به‌عنوان خواننده مهمان حضور داشت.

آخرین برنامه هزارصدا در بخش پاپ، فینال این برنامه برای انتخاب بهترین خواننده سال بود که پیش از ماه مبارک رمضان و در تاریخ ۲۱ اردیبهشت به داوری پویا نیکپور، مهرداد نصرتی، سیامک عباسی و حسین غیاثی برگزار شد و در آن، امید طهماسبی به مقام اول دست یافت. طهماسبی اولین اجراکننده برنامه این پنج‌شنبه به‌عنوان خواننده جوان مهمان است.

برنامه هزارصدا اولین برنامه استعدادیابی و معرفی چهره‌های جوان موسیقی‌ در ایران است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن، آرش نصیری - روزنامه‌نگار حوزه موسیقی - است. این برنامه هر ماه دوبار در دو بخش سنتی و پاپ برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

هزار صدا,مسابقه خوانندگی هزار صدا,فواد حجازی,مهدی یغمایی,افشین مقدم,افشین یداللهی,مانی رهنما,حمید حامی‌,موسیقی پاپ
آمار بازدید : 1,429
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500