ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 27 تیر 1396 - ساعت 14:11:53
چاپ خبر

پرواز همای بعد از ۱۲ سال به کاخ نیاوران می رود

پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی و گروه «مستان» همراه با یک ارکستر سمفونیک به رهبری انریکو جرولا طی ۲ شب در کاخ نیاوران روی صحنه می رود. ‌

پرواز همای بعد از ۱۲ سال به کاخ نیاوران می رود

پرواز همای که با اجرا در محوطه باز کاخ نیاوران در میان مردم شناخته شده بود، یک بار دیگر پس از ۱۲ سال در این مجموعه روی صحنه می رود تا خاطره آن اجرای معروف را در ذهن طرفداران اش زنده کند.

رهبر ارکستر سمفونیک «پرواز» را انریکو جرولا از ایتالیا بر عهده دارد. این رهبر ارکستر جوان سابقه همکاری با هنرمندان مطرح کشور خود از جمله پاواروتی را در کارنامه دارد. پرواز همای و گروه «مستان» نیز پیشتر با اریکو جرولا در تورهای آمریکا و اروپا و ایران همکاری داشته‌اند.

پرواز همای در این کنسرت ضمن رونمایی از قطعات و ساخته‌های جدیدش که مانند همیشه خود او کار آهنگسازی، شعر و تنطیم آن را انجام داده، شماری از قطعات محبوب و خاطره‌انگیزش را طی ۱۲۰ دقیقه برای مخاطبان اجرا می‌کند.

میلاد علی‌پور  نوازنده تار، مسلم علی‌پور نوازنده کمانچه، محمد نوذری نوازنده سنتور، پاشا هنجی نوازنده نی و محمد اکبر امین‌پور اعضای گروه مستان را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

کنسرت پرواز همای و گروه «مستان» به همراه ارکستر سمفونیک به رهبری انریکو جرولا روزهای چهارم و پنجم مردادماه در محوطه باز کاخ نیاوران به تهیه کنندگی شرکت «آوای هنر» برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برای پخش آنلاین آثار «پرواز همای» اینجا را کلیک کنید.

پرواز همای,کنسرت پرواز همای,همای,کنسرت همای,گروه مستان,ارکستر سمفونیک,انریکو جرولا,کاخ نیاوران,آثار پرواز همای
آمار بازدید : 913
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500