ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 26 تیر 1396 - ساعت 20:23:56
چاپ خبر

«لامبورگینی» در تاریکی اجرا شد/ توقف فروش بلیت اینترنتی

نمایش «لامبورگینی» به کارگردانی سیامک صفری شامگاه ۲۵ تیرماه با نور موبایل مخاطبان حاضر در تئاتر شهرزاد اجرا شد و در عین حال فروش بلیت اینترنتی این نمایش نیز متوقف شده است.

«لامبورگینی» در تاریکی اجرا شد/ توقف فروش بلیت اینترنتی

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، شامگاه یکشنبه ۲۵ تیرماه اجرای نمایش «لامبورگینی» به کارگردانی سیامک صفری که در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود با رفتن برق های سالن در تاریکی و با نور گوشی های همراه تماشاگران اجرا شد.

قطعی برق سالن زمانی اتفاق افتاد که حمید صفت روی صحنه آمد ولی وی با نور موبایل تماشاگران به بازی اش ادامه داد. صفت که پیش از این حضورش به عنوان خواننده رپ در نمایش منتفی شده بود از شب گذشته اجازه حضور در نمایش را به عنوان بازیگر و نه خواننده دریافت کرده بود.

بعد از این اتفاق فروش اینترنتی بلیت نمایش «لامبورگینی» نیز متوقف شده است و به نظر می رسد که عوامل این اثر نمایشی می خواهند کارشان را در سالن دیگری ادامه دهند.

سیامک صفری کارگردان نمایش در تماس تلفنی خبرنگار مهر عنوان کرد که ترجیح می دهد فعلا درباره این مساله صحبتی نکند و در چند روز آینده به اظهار نظر بپردازد.

این اثر نمایشی از ۲۲ تیرماه با بازی سیامک صفری و اشکان خطیبی در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است که از شب گذشته حمید صفت نیز به عنوان یکی دیگر از بازیگران به کار پیوسته بود.

پیش از این نیز اجرای نمایش «خانه بوشاسپ درازدست» به کارگردانی علی اتحاد قرار بود در مجموعه تئاتری شهرزاد به صحنه برود که اجرای این نمایش به دلیل اختلاف با مدیریت سالن و نمایشی که همزمان با این اجرا در سالن به صحنه می رفت، منتفی شد.

حمید صفت,لامبورگینی,نمایش لامبورگینی,سیامک صفری,اشکان خطیبی,تئاتر لامبورگینی
آمار بازدید : 1,032
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500