ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 30 تیر 1396 - ساعت 12:17:17
چاپ خبر

شهره سلطانی: اول موزیسین هستم بعد بازیگر

سلطانی می‌گوید در تمام کارهایش اعم از کارگردانی و موسیقی همیشه دنبال جذابیت‌ها بوده و سعی کرده است در مخاطب هیجان ایجاد کند.

شهره سلطانی: اول موزیسین هستم بعد بازیگر

شهره سلطانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر چند سالی است که وارد حرفه خوانندگی شده و چند کنسرت نیز برگزار کرده است. او اواخر مردادماه با دو بازیگر دیگر روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت بانوان گروه دات به سرپرست و خوانندگی سلطانی با دکلمه شبنم قلی خانی و شهره 22 مرداد ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران سالن خلیج‌فارس روی صحنه خواهد رفت.

سلطانی درباره این اجرا گفت: این اجرا با همراهی دو دوست خوبم شهره لرستانی و شبنم قلی خانی برگزار می‌شود و از این وجود هر دو این افراد در این اجرا بهره مند خواهم شد. این دو دکلمه برخی از قطعات را بر عهده خواهند داشت. ضمن آنکه این اجرا تلفیقی از موسیقی و پرفورمنس خواهد بود که ترجیح می‌دهم بیشتز از این درباره آن صحبت نکنم چون ممکن است هیجانش از بین برود.

وی افزود: رپرتوار اجرایی هم ترکیبی از قطعات عاشقانه، اجتماعی است که با تنظیم عباس لطیفی اجرا خواهند شد. این کنسرت کاملاً با اجراهای قبلی من تفاوت عمده دارد.

او درباره اعتراض برخی از افراد به حضور بازیگران در عرصه خوانندگی هم گفت: من به این افراد حق می‌دهم و از آن ها عذر می خواهم، اما دوست دارم به ما فرصت تجربه بدهند. جدا از این مسائل من اول موزیسین هستم بعد بازیگر شدم. من در سال های ۶۸ تا ۶۹ دراولین آموزشگاه موسیقی ایران به نام (چنگ) ساز سنتور را تدریس کردم. موسیقی جزئی از زندگی من بوده ودر این حوزه تحصیلات دانشگاهی هم گذرانده‌ام.

او درباره حضورش در عرصه خوانندگی نیز گفت: من از 12 سال پیش تصمیم گرفتم وارد این عرصه شوم، اما بنا بر یک سری دلایل شخصی این کار به تعویق افتاد و تمرکزم بیشتر روی کارهای تصویری بود، اما طی سه سال گذشته با تلنگری که به من زده شد بصورت کاملاً جدی با پشتیبانی همسرم وارد این حرفه شدم.

این بازیگر ادامه داد: در تمام کارهایم اعم از کارگردانی و موسیقی همیشه دنبال جذابیت‌ها بودم و سعی کردم در مخاطب هیجان ایجاد کنم تا با رضایت از سالن خارج شود، من دنبال شو نیستم و برایم حس مشترک پیدا کردن با مخاطبانم درجه اهمیت بالایی دارد. این اجرا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

 این هنرمند همچنین گفت: دغدغه اصلی همه آدم‌های امروز و بیشتر خودم مسائل و مشکلات اجتماعی بوده و هست به همین خاطر در این کار شاهد اجرای قطعات اجتماعی خواهیم بود، به همین خاطر اجرای قبلی من با همین موضوع برگزار شد.

منبع: هنر آنلاین

شهره سلطانی,گروه دات,کنسرت بانوان گروه دات,شبنم قلی خانی
آمار بازدید : 1,072
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500