ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 1 مرداد 1396 - ساعت 13:14:54
چاپ خبر

«غمنومه فریدون» در روز اول ۱۹۰ میلیون فروخت/ صف چند ساعته برای خرید آخرین آلبوم حسین علیزاده

روز گذشته در حالی نشست خبری و مراسم رونمایی از «غمنومه فریدون» برگزار شد که شماری از مخاطبان موسیقی برای دریافت آلبوم حسین علیزاده ساعت‌ها در صف ایستادند.

«غمنومه فریدون» در روز اول ۱۹۰ میلیون فروخت/ صف چند ساعته برای خرید آخرین آلبوم حسین علیزاده

به گزارش مای ریتم و به نقل از موسیقی فارس، شب گذشته نشست خبری و مراسم رونمایی از آلبوم «غمنومه فریدون» آخرین اثر حسین علیزاده با حضور عوامل تولید این اثر و جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در این مراسم نسخ محدود و ویژه این آلبوم نیز به مخاطبان عرضه شد. نسخه‌ی محدود و خاص «غمنومه فریدون» با کارگردانی گفتارهای «نیما دهقانی» و طراحی گرافیک «فرهاد فزونی» شامل موارد همچون لوح فشرده‌ی اثر شنیداری، لوح فشرده‌ی موسیقی‌های مستقل اثر، دی وی دی مستند پروژه و همچنین کتاب مصور، تابلوهای تایپوگرافی و تصویرسازی اثر است و در بسته‌بندی نفیس به همراه شناسنامه‌ی شماره‌دار اثر (از شماره‌ی یک تا دوهزار) که به امضای مولفین رسیده است، با قیمت 95 عزار عرضه شده بود.


بنابر اعلام مشاور رسانه‌ای این پروژه در مجموع پیش‌فروش اینترنتی و حضوری در روز اول تمامی ۲۰۰۰ نسخه محدود از این آلبوم به فروش رفته است.

بدین ترتیب نسخ محدود ویژه آلبوم آخر علیزاده موفق به فروش ۱۹۰ میلیونی در روز اول شده است. البته از رقم فروش نسخ معمولی این آلبوم تاکنون آماری منتشر نشده است. روز گذشته مخاطبان برای دریافت آخرین آلبوم علیزاده ساعت‌ها در صف ایستادند و شاید بتوان این اتفاق و اقبال نسبت به یک آلبوم موسیقی را در سال‌های اخیر کم‌نظیر دانست.

«غمنومه فریدون»، روایتی محاوره و موزون به سبک و سیاق قصه‌های کوچه از یک آبادی است که در آن خندیدن ممنوع می‌شود. در پی این رویداد فریدون جوان خنده‌‌روی آبادی به دلیل عشقش‌ به لبخندهای معشوقه‌ی خود «هیچا» به اعتراض می‌ایستد و... .


جدیدترین اثر موسیقایی حسین علیزاده که از نوع هم‌نشینی دست اندرکاران و عوامل آن اثری منحصر به فرد بوده، به نوعی بازگشتی به ادبیات و موسیقی مغفول کوچه و آثار شنیداری‌ای از این دست است. در این اثر بازیگران و هنرمندانی همچون صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، آیدا شاملو، سیامک صفری، ژاله علو، فاطمه معتمد‌آریا و زنده‌یاد مرتضی‌ احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


پروژه‌ چندرسانه‌ای «فریدون» که آخرین ایفای نقش زنده‌یاد مرتضا احمدی نیز در این اثر بوده، پیش‌تر بنا بود هم‌زمان با انتشار نسخه شنیداری «غم‌نومه‌ی فریدون» فاز اجرای صحنه‌ای آن نیز آغاز شود اما بنا بر تصمیم گروه تهیه و تولید پروژه، ابتدا فاز شنیداری آن منتشر و اجرای نمایش «فریدون» به زمان دیگری موکول شد.

برای پخش آنلاین آلبوم «غمنومه فریدون» اینجا را کلیک کنید.

غمنومه فریدون,جشن امضای غمنومه فریدون,حسین علیزاده,مرتضی احمدی,ژاله علو,پیمان قدیمی,صابر ابر,فرهاد اصلانى,امیر جعفرى,سیامک صفرى,حبیب رضایى,فاطمه معتمد آریا,آیدا شاملو,فرهنگسرای نیاوران
آمار بازدید : 909
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500