ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 2 مرداد 1396 - ساعت 20:12:31
چاپ خبر

بهرام رادان به پروژه «سی» پیوست

بهرام رادان بازیگر سینما به پروژه «سی» پیوست تا در این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، همکاری کند.

بهرام رادان به پروژه «سی» پیوست

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری فارس، بهرام رادان از چند روز قبل تمرین های فشرده خود را زیرنظر علی‌اصغر دشتی کارگردان بخش نمایش پروژه آغاز کرده است و خود را برای ایفای نقش زال آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمندانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.

پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از امروز ۲ مردادماه تمرین های نهایی خود را در مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد آغاز کرده است.

همایون شجریان و سهراب پورناظری خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی» درباره روند این کار گفتند: پس از تمرین های جداگانه بخش‌های مختلف، هم‌اکنون تمرینات همزمان سه بخش موسیقی، تکنولوژی‌های تصویری و تئاتر در حال انجام است و این در حالی است که این بخش‌ها در ماه‌های گذشته به صورت جداگانه مشغول تمرین بودند و حالا در زمان باقی‌ مانده تا اجرا قرار است تمرین های به صورت همزمان و فشرده انجام شود. تمام تلاش دست اندرکاران این پروژه آن است که با تکیه بر فرهنگ و اندیشه ایرانی و با ابزارهای موسیقی، ‌نمایش و تکنولوژی‌های تصویری، مخاطبان امروز را با بخشی از هویت فراموش‌شده خویش آشنا کنند.

پروژه «سی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری دل‌آواز و بارانا از ۱۵ مردادماه در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد روی صحنه می رود.

بهرام رادان,همایون شجریان,سهراب پورناظری,سى,زال و روداب,رستم و اسفندیار,فردوسی,شاهنامه‌ فردوسی,پروژه سی,پروژه‌ چند رسانه‌ ای سى
آمار بازدید : 1,010
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500