ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 3 مرداد 1396 - ساعت 15:05:05
چاپ خبر

سالار عقیلی و گروهش کنسرت خیریه برگزار کردند

گروه راز نیاز به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی شب گذشته در ایوان شمس کنسرت خیریه برگزار کردند.

سالار عقیلی و گروهش کنسرت خیریه برگزار کردند

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری فارس، این کنسرت درحالی برگزار شد که عقیلی و نوازندگانش با اجرای قطعاتی نظیر مرا رها مکن، سپید یا سیاه، وطنم ای شکوه پا برجا، هانیه، شکوه گل، نگارا، خوشه چین، گلرخ، خون غزل، وطن و ایران به هنرنمایی پرداختند.

همچنین در این کنسرت خیریه هنرمندانی چون امین تارخ و لاله اسکندری حضور داشتند. امین تارخ در آغاز کنسرت خبر از انتشار آلبومی داد که در آن دکلمه اشعار را بر عهده داشته و سالار عقیلی هم در آن به هنرنمایی پرداخته است.

سالار عقیلی با اشاره به شوق و علاقه نوازندگان در گروه راز و نیاز برای حضور در برنامه گفت: همان لحظه که هنرمندان گروه را در جریان قرار دادم همه با عشق و علاقه پذیرفتند و با افتخار در ایوان شمس به اجرای برنامه پرداختند.

این خواننده موسیقی ایرانی در میان دو بخش برنامه از شاعر و ترانه سرای نامدار کشورمان که سال گذشته و  تنها چند روز مانده به نوروز از دنیا رفت یاد کرد و با گریه قطعه خون غزل را به دکتر افشین یداللهی تقدیم کرد.

در پایان این برنامه اعضای گروه راز و نیاز به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی از سوی خیریه آراسته تندیس هایی را به رسم یادبود دریافت کردند.

سالار عقیلی,کنسرت سالار عقیلی,محمد جلیل عندلیبی,راز و نیاز,گروه راز و نیاز,کنسرت خیریه,کنسرت خیریه سالار عقیلی,امین تارخ,لاله اسکندری
آمار بازدید : 1,114
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500