ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 3 مرداد 1396 - ساعت 15:12:56
چاپ خبر

کنسرت پرواز همای در کاخ نیاوران تمدید شد

کنسرت پرواز همای و ارکستر سمفونیک پرواز به رهبری انریکو جرولا برای یک شب دیگر تمدید شد تا این خواننده طی سه شب در تاریخ‌های چهارم ، پنجم و ششم مرداد ماه در کاخ نیاوران روی صحنه برود.

کنسرت پرواز همای در کاخ نیاوران تمدید شد

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، این خواننده در این کنسرت ضمن رونمایی از قطعات و ساخته‌های جدیدش که مانند همیشه خود کار آهنگسازی، شعر و تنطیم آن را انجام داده، شماری از قطعات آشنایش را طی ۱۲۰ دقیقه برای مخاطبان اجرا می‌کند.

«پناه بلندی و پستی»، «بی کَس به زبان فارسی و آذری»، «زبان نگاه سروده استاد ابتهاج»، «دیوانه تری»، «شیرین لبی به فارسی و آذری»، «عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت»، «بی من مخور شراب»،‌ «مجنون شیدا»، «همنوازی نی و دیجیریدو»، «از ره بدر شدم»، «گلدوزی»، «لولیوشانِ مست»، «ای میهن»، «سرزمین بیکران»، اوسوله میو ایتالیایی»، «ل دننا موبیله ایتالیایی و گیلکی»، «پاستورللو باروک» و «کنسرتو ویلون ساخته مونتی» قعطعاتی هستند که ارکستر پرواز و گروه مستان در کاخ اجرا می‌کنند.

رهبر ارکستر سمفونیک پرواز را در این کنسرت «انریکو جرولا» ایتالیایی بر عهده خواهد داشت. این رهبر ارکستر جوان سابقه همکاری با هنرمندان مطرح کشور خود از جمله پاواروتی را در کارنامه دارد. پرواز همای و گروه مستان پیشتر با اریکو جرولا در تورهای آمریکا و اروپا و ایران همکاری داشته‌اند.

میلاد علی‌پور نوازنده  تار، مسلم علی‌پور نوازنده کمانچه، محمد نوذری نوازنده سنتور، پاشا هنجی نوازنده نی و محمد اکبر امین‌پور اعضای گروه مستان را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

پرواز همای و گروه مستان در این کنسرت‌ها که به تهیه کنندگی شرکت آوای هنر برگزار می‌شود، هر شب میزبان ۲ هزار و ۵۰۰  تن از مخاطبان موسیقی در محوطه باز کاخ نیاوران خواهد بود.

برای پخش آنلاین آثار «پرواز همای» اینجا را کلیک کنید.

پرواز همای,کنسرت پرواز همای,همای,کنسرت همای,گروه مستان,ارکستر سمفونیک,انریکو جرولا,کاخ نیاوران,آثار پرواز همای
آمار بازدید : 1,186
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500