ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - ساعت 07:06:31
چاپ خبر

علیرضا بدیع اشعار برتر تاریخ ادبیات فارسی را به صورت مجموعه منتشر می کند

علیرضا بدیع شاعر و غزلسرای معاصر که تا کنون با بسیاری از خوانندگان مطرح کشور سابقه همکاری داشته است، ضمن تشریح فعالیت های تازه خود از جمع آوری اشعار برتر تاریخ ادبیات فارسی و انتشار آن به صورت مجموعه خبر داد.

علیرضا بدیع اشعار برتر تاریخ ادبیات فارسی را به صورت مجموعه منتشر می کند

علیرضا بدیع ضمن تشریح فعالیت های تازه خود گفت: قرار است آلبومی با صدای محمد معتمدی منتشر شود، دو قطعه از ترانه های این کار با نام «کجایی» و «آواره » از سروده های من است که با آهنگسازی «میدیا فرج نژاد» و تنظیم «بهزاد عبدی» آماده شده است . انتشاراین کار با تاخیر 6 ماه مواجه شده است برای همین هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست .

وی افزود:کار دیگری که آماده کردم ترانه قطعه «دلنوازی» مهدی یغمایی است که قرار است در دو هفته آینده منتشر شود. ترانه ای هم برای «میلاد مهرآوا» دارم که با تنظیم«احمد میرمعصومی» تا سه هفته آینده منتشر می شود.

این ترانه سرا در خاتمه از مجموعه تازه خود گفت: با همفکری شاگردانم در حال جمع آوری 10 الی 20 ترانه از اشعار 20 شاعر برتر تاریخ ادبیات فارسی هستم؛ از جمله این شعرا می توانم به محمد علی بهمنی، روزبه بمانی، عبدالجبار کاکایی و حسین غیاثی اشاره کنم.

منبع: موسیقی فارس

علیرضا بدیع,شعر های علیرضا بدیع,اشعار علیرضا بدیع,اشعار برتر تاریخ ادبیات فارسی,مجموعه اشعار برتر تاریخ ادبیات فارسی,مجموعه اشعار برتر تاریخ ادبیات فارسی علیرضا بدیع
آمار بازدید : 978
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500