ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - ساعت 13:26:13
چاپ خبر

سعدآباد برای ۱۵ شب میزبان شجریان و پورناظری می‌شود

پروژه چند رسانه‌ای «سی» با تهیه‌کنندگی همایون شجریان و سهراب پورناظری از ۱۵ مرداد ماه به مدت ۱۵ شب در فضای باز کاخ ملت واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

سعدآباد برای ۱۵ شب میزبان شجریان و پورناظری می‌شود

به نقل از روابط عمومی سعدآباد؛ پروژه «سی» با هدف بازآفرینی فرهنگ و ادبیات فارسی به روایت معاصر و متفاوتی از داستان «زال و رودابه»، «رستم و سهراب» و  این اثر به کارگردانی علی اصغر دشتی، نویسندگی نغمه ثمینی، خوانندگی همایون شجریان و هنرمندی بهرام رادان، سحر دولتشاهی، صابر ابر، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان برای مدت بیش از ۱۵ شب در تابستان سالجاری در مجموعه سعدآباد به روی صحنه می رود و مدت زمان هر اجرا ۲ ساعت خواهد بود.

گروه موسیقی سنتی و فاخر کشورمان نیز در این پروژه قطعاتی را بر اساس داستان های شاهنامه و نه الزاما همان ابیات شاهنامه با آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان  به صورت زنده اجرا خواهند کرد و در این اثر متفاوت از فن آوری های تصویری توسط کارشناسان مجرب خارجی در این عرصه و ویدیو مپینگ به صورت کاملا متفاوت با تجربه های پیشین بهره خواهند برد.

منبع: خبرگزاری مهر

همایون شجریان,سهراب پورناظری,سى,زال و روداب,رستم و اسفندیار,فردوسی,شاهنامه‌ فردوسی,کاخ سعدآباد,پروژه سی,پروژه‌ چند رسانه‌ ای سى
آمار بازدید : 914
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500