ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 16 مرداد 1396 - ساعت 21:19:02
چاپ خبر

آلبوم «مد و نای» گروه دنگ شو در آستانه انتشار

گروه «دنگ‌شو» سومین آلبوم رسمی خود را با نام «مد و نای» طی روزهای آینده منتشر می‌کند.

آلبوم «مد و نای» گروه دنگ شو در آستانه انتشار

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری فارس، در آلبوم جدید دنگ شو که ده قطعه به نام های بادگناهکار، خطا کردم، خطا نیست، عطار، چیزی، به شط، خلیج، حباب، خورشید می شوم، آخر قصه ... دارد، تمایل موسیقایی گروه به سازبندی الکترونیک مشخص است. کلیت آثار در همان راستای سبک و فضای گذشته دنگ‌شو است، اما فضای الکترونیک و افکتیو هم به آثار این آلبوم اضافه شده؛ دو آهنگ «باد گناهکار» و «چیزی» که پیش از این به صورت تک آهنگ منتشر شده بودند نیز در این آلبوم حضور دارند. اما این بار آهنگ «باد گناهکار» با تنظیمی جدید و متفاوت ارائه شده است.

گفتنی است، طاها پارسا (خواننده، ترانه سرا و نوازنده ساکسفون)، میلاد باقری (خواننده)، رضا شایا (پیانو)، صبا صمیمی (تنبک و سازهای کوبه ای)، خشایار روانگر (درامز و سینی سایزر)، سروش عدل (گیتاربیس) به عنوان اعضای اصلی گروه موسیقی «دنگ شو» در کنار هنرمندان مهمان آیدین ترکیان (کمانچه)، اسحق چگینی (نی)، ماکان خویی نژاد (ویلن سل)، آناهیتا دری (هم خوان)، مهرآذین (هم خوان)، کاوه عابدین (صدابرداری، میکس و مسترینگ) و مازیار باباباشی (دستیار صدابردار) در تولید این اثر به هنرنمایی پرداخته اند.

گروه «دنگ‌شو» پیش از این آلبوم «اتاق گوشواره» را در سال ۹۴ منتشر کرده بود، همچنین دو آلبوم «شیراز چل ساله» و «دل تنگ شو» نیز قبل از آن تولید و پخش شده بودند.

دنگ شو,گروه دنگ شو,مد و نای,آلبوم مد و نای,آلبوم مد و نای دنگ شو,دانلود آلبوم مد و نای,دانلود آلبوم مد و نای دنگ شو,آلبوم جدید دنگ شو به نام مد و نای,دانلود آلبوم جدید دنگ شو به نام مد و نای,متن آلبوم مد و نای,متن آلبوم مد و نای دنگ شو,سومین آلبوم دنگ شو
آمار بازدید : 1,246
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500