ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 23 مرداد 1396 - ساعت 22:08:28
چاپ خبر

کنسرت «عاشقانه ها» برگزار شد/ استفاده از تکنولوژی

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان در کنسرت اخیرش با تکنولوژی «تری دی مَپینگ» تازه ترین قطعات خود را برای طرفدارانش اجرا کرد.

کنسرت «عاشقانه ها» برگزار شد/ استفاده از تکنولوژی

به گزارش مای ریتم و به نقل از  خبرگزاری مهر، تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان به سرپرستی علی ثابت در حالی میزبان علاقه مندان و طرفداران این خواننده بود که وی این بار با استفاده از تکنولوژی «تری دی مَپینگ» تازه ترین قطعات خود را برای طرفدارانش در مرکز همایش های برج میلاد تهران اجرا کرد.

«تابستونه»، «عاشقانه»، «هوای تو» از آلبوم «شخصی»، «آره آره» و «قلبم» از آلبوم «۶»، «اقیانوس» از سریال «عاشقانه»، موزیک ویدیوی «مرز» به یاد شهدای مدافع حرم و آتش نشان همزمان با شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم، «شوخی»، «باتو» از آلبوم «شلیک»، «عاشقانه»، «ماه عسل» و چند قطعه بی کلام برگرفته از موسیقی اقوام ایران توسط گروه «شوک» از جمله قطعاتی بودند که فرزین با استفاده از تکنولوژی «تری دی مپینگ» در بخش های مختلف کنسرت به مخاطبان ارائه کرد.

فرزاد فرزین در بخشی از این کنسرت که طی سه شب در برج میلاد تهران برگزارشد اعلام کرد که به زودی قطعه ای جدید با همکاری گروه «ماکام بند» منتشر خواهد شد.

محسن مسلمان، احسان علیخانی، مهدی گلستان، مهران مهام محمد امامی تهیه کننده شهرزاد، علیشمس مهدی جهانی، مهدی مدرس، سهراب پاکزاد، سیاوش خیرابی، امیرمیلاد نیکزاد و یاحا کاشانی از مهمانان ویژه مجموعه کنسرت های فرزاد فرزین بودند.

کنسرت فرزاد فرزین به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت سمیه کاویانی و تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

فرزاد فرزین,کنسرت فرزاد فرزین,عاشقانه,عاشقانه ها,کنسرت عاشقانه ها,کنسرت عاشقانه های فرزاد فرزین
آمار بازدید : 1,249
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500