ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 مرداد 1396 - ساعت 19:38:41
چاپ خبر

شب خاطره‌ های بابک جهانبخش در سالن میلاد

بابک جهانبخش دوشنبه شب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران عاشقانه‌های خود را برای مخاطبانش اجرا کرد.

شب خاطره‌ های بابک جهانبخش در سالن میلاد

به گزارش مای ریتم و به نقل از هنر آنلاین، شب گذشته 23 مرداد ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به واسطه اجرای کنسرت بابک جهانبخش سراسر شور و احساس وهیجان بود.

این برنامه با حدود نیم ساعت تاخیر آغاز شد و با پخش موسیقی الکترونیک اینترو نوازندگان گروه یک‌ به‌ یک وارد صحنه شدند. در پایان شمارش معکوس، بابک جهانبخش با اجرای قطعه «دیوونه جان» وارد صحنه شد.

جهانبخش این قطعه را در حالی اجرا کرد که مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد و می‌توان این قطعه را جزو یکی از قطعات جدید او به حساب آورد. درحین اجرای این ترانه کلیپی که جهانبخش در زمان انتشار آهنگش منتشر کرده بود، نیز برروی مانیتورهای سالن به تصویر کشیده شد.

او پس از این قطعه بلافاصله قطعه «دوست دارم» را اجرا کرد که سالن در همان ابتدای برنامه با شور و هیجان خاصی همراه شد.

جهانبخش در ادامه اجرای این قطعه گفت: اینکه اولین ترانه فرد تبدیل به بهترین کار او شود، چیز عجیبی است و دیگر جایش را با هیچ چیز نمی‌شود پر کرد.

او در ادامه از بهنام حقیقی نوازنده قانون و سازهای زخمه‌‌ای یاد کرد و او را به حضار معرفی کرد. سپس گفت: کشتی را دوست دارم بخصوص آن سال‌های طلایی که دیگر جایش پر نمی‌شود و در ادامه علیرضا حیدری کشتی گیر اسبق تیم ملی را که مهمان شب گذشته این اجرا بود به حضار معرفی کرد.

در ادامه جهانبخش قطعه «تهران» را تقدیم به تهرانی‌ های داخل سالن کرد و همراه با این قطعه نیز کلیپ آن نیز پخش شد.

پس از این اجرا جهانبخش جو سالن را استقلالی و پرسپولیسی کرد چرا که سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال و رضا نوروزی بازیکن سابق پرسپولیس در سالن حضور داشتند. او گفت اگر می‌دانستم تا این اندازه مورد تشویق قرار می‌گیرم، من هم فوتبالیست می‌شدم.

قطعه بعدی که جهانبخش اجرا کرد قطعه «تو رو دوست دارم» با تنظیم انوشیروان تقوی بود.

شب گذشته گروه موسیقی جهانبخش همراه بود با حضور تعدادی نوازنده ساز‌های زهی که رضا تاجبخش نوازنده پیانو رهبری این گروه را برعهده داشت. جهانبخش در کنار این گروه با بیان اینکه سازهای زهی به کار احساس بیشتری می‌بخشند، گفت: اتفاقی که در موسیقی ما و در دنیا رخ داده این است که سازهای کلاسیک در حال فراموشی هستند و همه به سمت سازهای الکترونیک رفته‌اند ولی موسیقی نوستالژی قدیمی دوباره باز می‌گردد.

او سپس قطعه «خاص» را اجرا کرد و گفت من خودم آهنگ‌های ملایم را بیشتر دوست دارم و همسن و سالان من و بزرگتر‌ها هم همینطور هستند، اما از آنجایی که قشر جوان امروز بیشتر آهنگ‌های ریتمیک را دوست دارد سعی می‌کنم امشب شب خاصی را برای همه رقم بزنم.

قطعه بعدی که جهانبخش به سراغ آن رفت و خاطره بازی کرد، قطعه «من و بارون» بود که آن را با رضا صادقی اجرا کرده بود. جهانبخش پس از اجرای این قطعه عنوان کرد: با این آهنگ دو خاطره دارم یکی حضور رضا صادقی است که این قطعه را به زیبایی اجرا کرد و دوم اینکه چند روز پیش تولد مرتضی پاشایی عزیز بود که جایش بسیار خالی است و در زمان بودنش خاطرات خوبی برای ما به جا گذاشت و ما این ترانه را در دبی با هم اجرا کردیم و دلم می‌خواهد این ترانه را بار دیگر به یاد او بخوانم. روحش شاد و یادش گرامی همیشه دریادها خواهد ماند در یکی دو سال اخیر هنرمندان بسیاری را از دست دادیم وجا دارد که بگویم همیشه به یادشان هستیم و با هنرشان زنده هستند.

جهانبخش بار دیگر چند بیت آخر این ترانه رابه همراه حضاربا احساس هرچه بیشتر خواند: بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون /چشام خیره بنور چراغ تو خیابون/خاطرات گذشته منو میکشه آروم /حالی داریم امشب بیاد تو من و بارون

اما قطعه بعدی این شب پرستاره برای بابک جهانبخش قطعه جدید او «تو که حساسی» نام داشت که این قطعه نیز به تازگی وارد بازار موسیقی شده است. این قطعه را بابک جهانبخش بار دیگر با رضا صادقی اجرا کرده و از آنجایی که امشب جای رضا صادقی در سالن خالی بود همنوازی ویولن عرفان پاشایی به زیبایی هرچه تمام تر، جای خالی صدای صادقی را پر کرد. ضمن اینکه متن این ترانه روی صفحه مانیتورها قرار گرفت و جهانبخش از حضار خواست تا او را در اجرای این قطعه همراهی کنند.

جهانبخش بعد از اجرای «اکسیژن» که قطعه بعدی او بود، درباره تغییر پوشش خود در این اجرا گفت: من همیشه در کنسرت‌هایم سعی کردم از لباس رسمی استفاده کنم. ولی این بار تلاشم این بود که متفاوت باشم چرا که با بالا رفتن سن کم کم آدم‌ها سعی می‌کنند با لباس وتغییر رنگ مو بالا رفتن سنشان را نشان ندهند، منهم مستثنی نیستم، اما خودم معتقدم موی جو گندمی بسیار زیباست.

او در ادامه گفت: از میان 130 قطعه کار سختی است که بهترین‌ها را برای یک شب انتخاب کنم، اما تلاشم این بود که شب رویایی را برای شما فراهم کنم. ضمن اینکه دو اجرا در یک شب داشتن و تمام آهنگ‌ها را در گام اصلی اجرا کردن کار سختی است و امیدوارم که کاستی‌ها را بر من ببخشید.

«برف»، «منونگاه کن»، «یک ساعت فکر راحت»، «بارون دلتنگی» از جمله قطعات دیگری بود که جهانبخش در این شب رویایی اجرا کرد و سالن را غرق در احساس کرد و در نهایت با اجرای قطعه «منظومه احساس» این کنسرت را به پایان رساند.

رضا تاجبخش (رهبر گروه و نوازنده پیانو و کیبورد)، بابک ریاحی‌پور (سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس)، مسعود همایونی (نوازنده گیتار الکتریک)، علیرضا فرخی (نوازنده ویولن)، نیما حمیدی (نوازنده درامز)، انوشیروان تقوی (نوازنده کیبورد)، بهنام حکیم (نوازنده بوزوکی و گیتار) و مهران فرشباف (سازهای کوبه‌ای)، نوازندگان این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

بابک جهانبخش,کنسرت بابک جهان بخش,اکسیر نوین,سید مهدی رحمتی,رضا نوروزی
آمار بازدید : 1,321
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500