ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - ساعت 13:13:14
چاپ خبر

آلبوم «حرف بزن» میلاد درخشانی در آستانه انتشار+دمو آلبوم

پیش فروش تازه ترین آلبوم میلاد درخشانی نوازنده، آهنگساز و خواننده کشورمان به نام «حرف بزن» از روز یکشنبه دوازدهم شهریور آغاز شد.

آلبوم «حرف بزن» میلاد درخشانی در آستانه انتشار+دمو آلبوم

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، آلبوم موسیقی «حرف بزن» تازه ترین اثر میلاد درخشانی به زودی در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار می گیرد و به همین منظور از روز یکشنبه دوازدهم شهریور پیش فروش این آلبوم از طریق سامانه رسمی فروش اینترنتی آثار موسیقایی آغاز شده است. در ادامه می توانید دمو این آلبوم را از طریق مای ریتم آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

امیرحسین طباطبایی به عنوان تهیه‌کننده و علیرضا نبئی به عنوان مدیر هنری در این پروژه کنار میلاد درخشانی بوده‌اند. درخشانی در آلبوم جدید خود همانند گذشته آهنگسازی کار را برعهده داشته و تنظیم‌ها را نیز خود وی انجام داده است.

«بی وقفه»، «ببند چشمت را»، «خسته‌ام»، «باده کم کم»، «غم»، «قصه»، «حرف بزن»، «به هیچ سو»، «یک دم» و «عمر» از شاعرانی چون خیام، اخوان ثالث، حسین منزوی، محمد علی بهمنی، سهیل حسینی و مهدی نمازی آثاری هستند که در آلبوم «حرف بزن» میلاد درخشانی گنجانده شده اند.  ضمن اینکه پدرام درخشانی، پاشا هنجنی، رضا تاجبخش، دارا دارایی، اشکان آبرون، نیما حمیدی، علی جعفری پویان، نیما رمضان و ژوبین کلهر به عنوان نوازنده با درخشانی در تولید این مجموعه همکاری کرده‌اند.

آلبوم «حرف بزن» توسط «نشر جوان» وارد بازار موسیقی خواهد شد و هم‌اکنون نیز نسخه دیجیتال آن در سامانه رسمی فروش اینترنتی آثار موسیقایی قابل پیش خرید است.

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود دموی آلبوم «حرف بزن» میلاد درخشانی اینجا را کلیک کنید.

میلاد درخشانی,حرف بزن,آلبوم حرف بزن,حرف بزن میلاد درخشانی,آلبوم حرف بزن میلاد درخشانی,دمو آلبوم حرف بزن میلاد درخشانی
آمار بازدید : 1,473
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500