ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - ساعت 13:24:13
چاپ خبر

حضور حمید حامی با «دعوتنامه» در بازار موسیقی

نماهنگ «دعوتنامه» به خوانندگی حمید حامی خواننده موسیقی پاپ کلاسیک با موضوع توصیف اردوهای جهادی توسط خانه فیلم داستانی آماده پخش شد.

حضور حمید حامی با «دعوتنامه» در بازار موسیقی

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری مهر، نماهنگ «دعوتنامه» که به توصیف اردوهای جهادی اختصاص دارد، مراحل تولید خود را با خوانندگی حمید حامی جلوی دوربین به همت خانه فیلم داستانی به اتمام رساند و به زودی از رسانه ملی و سایر رسانه‌های فضای مجازی پخش می‌شود.این نماهنگ که با ترسیم فضای اردوهای جهادی، عشق و ارادت جادگران به امام زمان (ع) را به تصویر می‌کشد با حضور حمید حامی، خواننده مطرح کشور فیلمبرداری شده است.

برای ساخت این نماهنگ تیم تولید با حضور در روستای سر آقا سید از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال بختیاری تلاش کرده‌اند فضایی عینی از اردو های جهادی را به تصویر بکشند.

نماهنگ «دعوتنامه» به کارگردانی ابوذر حیدری تولید شده که پیش از این ساخت فیلم نیمه بلند «چشماتو ببند» و دو نماهنگ «عیدانه» و «نقره جادو هست» را در کارنامه خود دارد.

حمید حامی,حامی,دعوتنامه,نماهنگ دعوتنامه,موزیک ویدیو دعوتنامه,موزیک ویدیو دعوتنامه حامی,دعوتنامه حامی,دعوتنامه حمید حامی,نماهنگ دعوتنامه حامی,نماهنگ دعوتنامه حمید حامی
آمار بازدید : 2,940
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500