ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 20 شهریور 1396 - ساعت 13:23:08
چاپ خبر

رکورد شکنی حامد همایون در موسیقی پاپ

حامد همایون که با برگزاری بیش از ٢٣٠ کنسرت در ۵ ماه و پس از انتشار تنها یک آلبوم، رکورددار اجرای کنسرت است، به‌ زودی در کشورهای مختلف روی صحنه می‌رود.

رکورد شکنی حامد همایون در موسیقی پاپ

خواننده آلبوم «دوباره عشق» که از زمستان سال گذشته برگزاری کنسرت‌هایش را آغاز کرده، تاکنون ٥٠ سانس اجرا در تهران برگزار کرده و از این حیث به رکوردی قابل‌توجه دست پیداکرده است.

این خواننده اخیراً با برگزاری ۱۲ سئانس اجرا در تالار بزرگ وزارت کشور، جمعاً از ۳۶۰۰۰ مخاطب در این سالن میزبانی کرده است. این در حالی است که تا پیش‌ازاین گروه آریان که به تهیه‌کنندگی شرکت «ترانه شرقی» فعالیت می‌کرد با ۱۰ سئانس اجرای متوالی رکورددار اجرای پاپ در این سالن بزرگ بود.

استقبال مخاطبین از کنسرت‌های حامد همایون باعث شد شرکت «ترانه شرقی» یک‌شب دیگر هم به اجرای او اختصاص دهد و بر این اساس خواننده «چتر خیس» در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ بار دیگر در تهران و این بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

حامد همایون در شهرستان‌های مختلف کشور روی صحنه رفته و در خارج کشور نیز اجراهایی در انگلستان، آلمان، هلند و سوئد داشته است. این خواننده به‌زودی در استانبول ترکیه، دبى، شهرهای مختلف استرالیا و کانادا نیز اجرا خواهد داشت.

«عاشق شدم رفت» و «عاشقانه» عناوین دو تک آهنگ این هنرمند هستند که ماه گذشته منتشر شدند.

برای پخش آنلاین و در صورت تمایل دانلود آثار حامد همایون اینجا را کلیک کنید.

حامد همایون,کنسرت حامد همایون
آمار بازدید : 1,250
تعداد نظرات (1)
?
سجاد
6 سال و 221 روز و 6 ساعت و 57 دقیقه و 14 ثانیه قبل

عجب!داریم به کجا میریم.....

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500