ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : یک‌شنبه 26 شهریور 1396 - ساعت 12:17:04
چاپ خبر

افتتاح سالن کنسرت ایرانیان با اجرای فرزاد فرزین/«شانزلیزه» در آستانه انتشار

‎جدیدترین سالن کنسرت تهران میزبان اجرای زنده فرزاد فرزین بود؛ این کنسرت با عنوان عاشقانه برگزار شد.

افتتاح سالن کنسرت ایرانیان با اجرای فرزاد فرزین/«شانزلیزه» در آستانه انتشار

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری فارس، فرزاد فرزین در ابتدای کنسرتش قطعات «عاشقت شدم»، «برگرد»، «آره آره»، «اقیانوس» را اجرا کرد. پس از اجرای این قطعات این خواننده صحنه را ترک کرد تا موزیک ویدئوی قطعه «کمکم کن» و در سالن پخش شود. ‎این ویدئو که با همخوانی فرزاد فرزین و فریدون آسرایی در ماه های گذشته برای سریال «عاشقانه» تولید شده، از صحنه های پرطرفدار این سریال گلچین شده است. 

پس از اتمام این ویدئو، اعضای ارکستر «شوک» روی صحنه حاضر شدند و موسیقی بی کلام و تک نوازی‌ کردند. پس از دقایقی فرزاد فرزین بار دیگر روی صحنه بازگشت و رو به حاضران گفت: چند تک آهنگ و موزیک ویدئوی جدید آماده کرده ایم که قطعا به مرور پس از ایام محرم و صفر منتشر خواهد شد. درباره آلبوم «شانزلیزه» هم در فضای مجازی بارها و بارها از من می پرسند و باید بگویم که همه سعی ما بر این است که این آلبوم امسال منتشر شود و بعد از محرم و صفر برای زمان انتشار این آلبوم تصمیم خواهیم گرفت. 

«‎دیوونه»، «عاشقانه»، «باتو»، «ماه عسل» و... دیگر قطعات این برنامه بودند و فرزاد فرزین در اواخر این کنسرت به مخاطبانش گفت: از مسئولان سالن همایش‌های ایرانیان که سالن جدید کنسرت در ایران است تشکر می‌کنم. این سالن امکانات خوبی دارد و امیدواریم با همین رویه فعالیت‌هایش را ادامه دهد. به زودی با اخبار و فعالیت های جدید در خدمت همه شما خواهیم بود و از حمایت همیشگی شما انرژی مثبت زیادی داریم و امیدوارم امشب از آخرین اجرای تور عاشقانه لذت برده باشید.»

‎مهران خلیلی رهبری ارکستر فرزاد فرزین در این کنسرت را بر عهده داشت و نوازندگانی چون: یاشار خسروی، احمد امین‌پور، مهرداد معافی، محمد علی شاکر، سینا پرتوی ، هومن صلاحی ، جمال چلبیانی و صدابرداری امیرمیلاد نیکزاد... در ارکستر «شوک» ساز زدند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد. مدیر برنامه و سرپرست گروه فرزاد فرزین علی ثابت است.

طراحی سناریو و کارگردانی این کنسرت بر عهده کیوان ملک مطیعی و رهبری ارکستر شوک بر عهده مهران خلیلی بود. سالن «همایش‌ های ایرانیان» جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که از این پس میزبان اجراهای موسیقی خواهد بود؛ این سالن در ضلغ غربی استادیوم آزادی قرار دارد.

فرزاد فرزین,کنسرت فرزاد فرزین,عاشقانه,کنسرت عاشقانه,عاشقانه فرزاد فرزین,کنسرت عاشقانه فرزاد فرزین,سالن همایش های ایرانیان,افتتاح سالن همایش های ایرانیان,جدیدترین سالن کنسرت در تهران
آمار بازدید : 1,347
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500