ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : شنبه 15 مهر 1396 - ساعت 16:48:16
چاپ خبر

تهیه‌کننده‌‌ای که آرزوهای خواننده جوان را بر باد داد

چرا آلبوم حامد هاکان هیچ‌وقت منتشر نشد؟

حامد هاکان علی‌ رغم شهرتی که به دست آورده بود و همین‌ طور همکاری با برخی از چهره‌ های پرطرفدار موسیقی پاپ، هیچ‌ گاه نتوانست به بازار جدی موسیقی راهی پیدا کند.

چرا آلبوم حامد هاکان هیچ‌وقت منتشر نشد؟

به گزارش مای ریتم و به نقل از خبرگزاری فارس، حامد هاکان صبح جمعه 14 مهر در غیاب چهره‌های موسیقی با حضور پرتعداد دوستداران او و مردم تشییع شد تا چهره پر طرفدار دهه هشتاد موسیقی زیرزمینی بدون هیچ فعالیت رسمی و مجاز دار فانی را وداع گفته باشد. حامد هاکان روی دوش خانواده و دوستانش بدرقه شد و اجازه دفن این خواننده در قطعه هنرمندان نیز داده نشد تا او در قطعه 300 بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود.

در این بین انتشار برخی اسناد و مدارک از آخرین قرارداد رسمی این خواننده برای انتشار آثار رسمی‌اش مشخص کرده که وعده‌های داده شده به حامد هاکان از سوی یکی از تهیه کننده‌های سرشناس حوزه موسیقی در حالی وارد هشتمین سال تاخیرش شده که این هنرمند سال 93 خبر انتشار آلبوم رسمی خود رادر اختیار رسانه‌ها قرار داده بود.

در قرارداد مذکور رقم 35 میلیون تومان برای نخستین آلبوم رسمی این خواننده در نظر گرفته شده است و در سال 88 این قرارداد منعقد و در سال 93 قرار بوده عملیاتی شود. این اتفاق تا هفته های گذشته نیز قرار بوده که به جریان بیفتد ولی برخی مشکلات و اختلافات باعث شد که این خواننده هرگز به جرگه هنرمندان رسمی کشور نپیوندد و پس از درگذشت این هنرمند درباره عدم انتشار آثارش سخن به میان بیاید.

 

خواننده ای که در سالهای دهه 80 و در همکاری با محسن یگانه و چاوشی به شدت آثارش موردتوجه قرار گرفت و به نظر می رسید تمام قابلیت های حضور حرفه ای در بازار موسیقی کشور را داشته و دارد ولی برخی مسائل کاری و حرفه ای مانع از حضورش در جرگه هنرمندان رسمی شد. حال باید دید پس از درگذشت این خوانده آیا آثار او به صورت رسمی منتشر می‌شود یا خیر؟ 

حامد هاکان,فوت حامد هاکان,تهیه کننده حامد هاکان
آمار بازدید : 945
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500