ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 2 آبان 1396 - ساعت 12:49:56
چاپ خبر

بزرگ‌ترین هدیه برای لیدی گاگا!

چه چیزی به هنرمند مورد علاقه تان کمک خواهد کرد تا یک جایزه در MTV برنده شود؟ MTV یک کانال تلویزیونی آمریکایی متعلق به Viacom Media Network است که مقر آن درشهر نیویورک است.

بزرگ‌ترین هدیه برای لیدی گاگا!

چه چیزی به هنرمند مورد علاقه تان کمک خواهد کرد تا یک جایزه در MTV برنده شود؟ MTV یک کانال تلویزیونی آمریکایی متعلق به Viacom Media Network است که مقر آن درشهر نیویورک است.
در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در ماه های منتهی به برگزاری EMAS (جایزه موسیقی برای هنرمندان و موسیقیدانان در سبک پاپ که به صورت سالیانه در آمریکا برگزار می‌شود) MTV برنامه ای به نام MegaFan بر روی وب سایتها و گوشی های موبایل در سراسر کشور و به زبان‌های مختلف اجرا کرد.


چگونه MTV با هوادارانش با یک استراتژی گیمیفیکیشنی بازی می‌کند؟
هدف: افزایش بینندگان و ایجاد پیش بینی برای جوایز موسیقیMTV اروپا(EMAs)
چالش: جذب توجه مخاطبان و تعامل در عصرحواس پرتی
راه حل: شور و شوق مخاطب را تقویت کنید و شرکت کنندگان را با نفوذ اجتماعی از طریق یک مسابقه MegaFan تعاملی که توسط Bunchball Nitro طراحی شده پاداش دهید.
مرحله ۱: مردم را تشویق به ثبت نام کنید تا به تیم مشهور و مورد علاقه ی خود بپیوندند.
مرحله ۲: امتیاز برای تماشای کلیپ های ویدئویی، فلیپ بوک ها و خواندن مقالات و حفظ تعامل با چالش های بعدی (فلیپ بوک ها در واقع کتاب الکترونیکی است که در آن فایل های چندرسانه ای مثل صدا و فیلم در آن وجود دارد).
مرحله ۳: بازیکنان را تشویق کنید تا به هنرمند مورد علاقه خود با استفاده از برنامه تلفن همراه رای دهند و در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر به اشتراک بگذارند.
مرحله ۴: اهدا کردن جوایز به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند، از جمله دریافت جایزه بزرگ دریافت بلیط جایگاه ویژه به EMA به همراه یکی از دوستان
در این سال، نه تنها دو کاربربازی MegaFan یک سفر بهMTV EMA ۲۰۱۲ در فرانکفورت به دست خواهند آورد، بلکه هرکسی که بازی می کند، فرصتی برای کمک به انتخاب نامزد ها برای برنده نهایی بزرگترین خواننده EMA خواهد بود.


بازی چگونه کار می کند؟
هنگامی که کاربران از طریق فیسبوک یا توئیتر وارد سیستم می شوند، شروع به کسب امتیاز برای فعالیت های سایت tv.mtvema.com می کنند( خواندن مقاله، تماشای ویدئو و غیره). بالاترین امتیاز آورندگان فرصتی برای برنده شدن در سفر به EMA خواهند داشت.
بازیکنان MegaFan می توانند یک تیم را انتخاب کنند و از هنرمند مورد علاقه خود حمایت کنند. (هنرمندی که در EMA شرکت کرده است).
هنگامی که آنها به یک تیم ملحق می شوند، امتیازاتی که به دست می آورند، به طور همزمان با آن تیم تقسیم خواهد شد.‌ کاربران می توانند تیم خود را هنگامی که هنرمندشان حذف می شود، یا در هر زمان دیگری تغییر دهند، اما امتیازاتی که قبلا به دست آورده اند با تیم هنرمند قبلی باقی خواهد ماند.
۱- از ۳۰ آگوست تا ۵ سپتامبر بازیکنان می توانند به یکی از ۲۰ تیم ملحق شوند.
۲- در ۶ سپتامبر، ۱۰ تیم حذف خواهند شد و ۱۰ هنرمند با امتیاز بالاتر از رقبا باقی می مانند.
۳- در ۱۷ سپتامبر ۵تیم از ۱۰ تیم که کمترین امتیاز را گرفته اند حذف خواهند شد و ۵ هنرمند برتر به عنوان کاندیدهای اصلی مسابقه EMA باقی خواهند ماند.
۴-از ۱۷ سپتامبر تا پایان رای گیری در ۹ نوامبر، بازیکنان برای کسب امتیاز برای تیم خود به این رقابت ادامه می‌دهند و در نهایت هنرمند برتر EMA مشخص خواهد شد.


نتیجه: در سال گذشته، مشارکت Bunchball با MTV EMA جذب بیش از 300،000 نفر – بزرگترین مخاطب تا به امروز است. در نتیجه این مشارکت، MTV دریافت که بازدید های صفحه EMA مربوط به سایت MTV بریتانیا 530 درصد نسبت به سال قبل و برنامه های موبایل و تبلت MTV افزایش 159 درصد در سال گذشته را دریافت کرد.
همچنین لیدی گاگا عنوان کرد که این جایزه بزرگ ترین و با ارزش ترین جایزه برای وی بوده است زیرا این جوایز را مستقیما از هیولاهای (اشاره به یکی از آلبوم های پر طرفدار وی منظور طرفداران است) خود دریافت کرده است.
شما خوانندگان محترم آقای گیمیفیکیشن نظرات خود را راجع به برگزاری مسابقات از این دست بیان کنید. چگونه می توان یک مسابقه ساده را هم برای خوانندگان و هم برای طرفداران جذاب تر کرد؟

 

منبع: آقای گیمیفیکیشن

آمار بازدید : 832
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500