ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 آبان 1396 - ساعت 14:59:09
چاپ خبر

دومین تیزر آلبوم «درهم» منتشر شد+ویدیو تیزر

دومین تیزر تصویری دهمین آلبوم «رضا یزدانی» که با عنوان «درهم» طی هفته‌ های آینده به تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر می‌شود، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

دومین تیزر آلبوم «درهم» منتشر شد+ویدیو تیزر

تازه ترین آلبوم رضا یزدانی به نام «درهم» طی هفته‌ های آینده به تهیه‌ کنندگی علی اوجی و از سوی شرکت تصویر گستر پاسارگاد روانه بازار موسیقی می‌شود. این درحالی است که این اثر شامل ده قطعه خواهد بود و گفته می‌شود ترانه‌ ها و موسیقی‌ های آن، فضای متفاوت‌ تری نسبت به آثار گذشته رضا یزدانی دارد. گفتنی است، برای این اثر چهار تیزر تصویری آماده شده که در ادامه می توانید دومین تیزر را از طریق وب سایت مای ریتم آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

به گزارش مای ریتم، «درهم» با حضور ۹ شاعر و ترانه‌سرا در بخش کلام تهیه شده و در بخش تنظیم چهره‌ هایی نظیر بهروز پایگان، محمد خرمی‌نژاد، میلاد عدل و ماهان نوری‌زاده حضور دارند. همچنین آهنگسازی ۶ اثر هم توسط رضا یزدانی انجام شده است. از سوی دیگر قرار است سایر تیزر های آلبوم درهم طی هفته‌ های آینده به مخاطبان ارائه شود و برای کارهای این مجموعه چند موزیک ویدئو هم تهیه شده است. کنسرت‌ های آلبوم درهم هم بلافاصله پس از توزیع این اثر در بازار آغاز می‌شود.

دومین تیزر تصویری آلبوم «درهم» رضا یزدانی:

 

 

رضا یزدانی,درهم,درهم رضا یزدانی,آلبوم درهم,دانلود آلبوم درهم,آلبوم درهم رضا یزدانی,دانلود آلبوم درهم رضا یزدانی,آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,دانلود آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,تیزر آلبوم درهم,تیزر آلبوم درهم رضا یزدانی,تیزر اول آلبوم درهم,تیزر اول آلبوم درهم رضا یزدانی,دهمین آلبوم رضا یزدانی,آلبوم درهم,دومین تیزر آلبوم درهم,دومین تیزر درهم,دومین تیزر آلبوم درهم رضا یزدانی,بهروز پایگان,محمد خرمی‌نژاد,میلاد عدل,ماهان نوری‌زاده,علی اوجی
آمار بازدید : 1,336
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500