ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : جمعه 12 آبان 1396 - ساعت 11:30:20
چاپ خبر

علی اوجی: دهمین آلبوم «رضا یزدانی» نهایتاً تا دو هفته آینده منتشر می‌شود

علی اوجی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات توضیحاتی را درباره دهمین آلبوم «رضا یزدانی» به نام «درهم» بیان کرد.

علی اوجی: دهمین آلبوم «رضا یزدانی» نهایتاً تا دو هفته آینده منتشر می‌شود

طی روز های آینده قرار است دهمین آلبوم «رضا یزدانی» به نام «درهم» به بازار عرضه شود. این اثر به تهیه‌ کنندگی «علی اوجی» این روزها در نوبت انتشار قرار دارد و به زودی تاریخ دقیق نشر آن اعلام می‌شود. علی اوجی در جریان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات مهمان غرفه سایت «موسیقی ما» شد و توضیحاتی را درباره این اثر عنوان کرد.

تاریخ انتشار آلبوم رضا یزدانی مشخص شد؟
از امروز که صحبت می‌کنیم نهایتاً تا دو هفته دیگر آلبوم رضا منتشر می‌شود و شاید هم زودتر باشد. فکر می‌کنم نهایتاً تا دو سه روز آینده تاریخ دقیق را اعلام می‌کنیم.
 
نکند از آن آلبوم‌ هایی باشد که صبح از خواب بیدار شویم و ناگهان در مغازه‌ ها فروخته می‌شود؟!
شاید هم آنطور باشد! (خنده)
 
کنسرت این کار هم که دوم آذرماه است؟
روز گذشته بلیت‌فروشی را شروع کردیم و فکر می‌کنم با توجه به استقبال خوب از این کنسرت، برنامه تمدید شود. در این کنسرت قطعات آلبوم جدید را اجرا می‌کنیم و به نظرم این برنامه اتفاق ویژه‌ای خواهد بود.
 
فکر می‌کنم به آلبوم «درهم» هم امیدواری بالایی داشته باشید.
در آلبوم «درهم» استانداردهای بیشتری رعایت شده و دو کار از «احمد شاملو» در این مجموعه است و می‌تواند نوید یک کار نو را بدهد. برای اولین‌بار ده قطعه با نه ترانه‌سرا و شاعر در این مجموعه حضور دارند و رضا از ملودی‌های جدید استفاده کرده است. این نشان می‌دهد که سلایق متفاوت در این آلبوم لحاظ شده‌اند. ولی امیدوارم امسال جایزه بهترین تهیه‌کننده را هم ببرم چون من به معنای واقعی یک آلبوم را تهیه می‌کنم و تلاش زیادی می‌کنم. حیطه تهیه‌کنندگی آلبوم یک تخصص است و باید تهیه‌کنندگی آلبوم کاملاً تفکیک شود. 

منبع: موسیقی ما

علی اوجی,نمایشگاه مطبوعات,رضا یزدانی,درهم,درهم رضا یزدانی,آلبوم درهم,دانلود آلبوم درهم,آلبوم درهم رضا یزدانی,دانلود آلبوم درهم رضا یزدانی,آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,دانلود آلبوم جدید رضا یزدانی بنام درهم,تیزر آلبوم درهم,تیزر آلبوم درهم رضا یزدانی,تیزر اول آلبوم درهم,تیزر اول آلبوم درهم رضا یزدانی,دهمین آلبوم رضا یزدانی,آلبوم درهم,دومین تیزر آلبوم درهم,دومین تیزر درهم,دومین تیزر آلبوم درهم رضا یزدانی,بهروز پایگان,محمد خرمی‌نژاد,میلاد عدل,ماهان نوری‌زاده,علی اوجی
آمار بازدید : 1,231
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500