ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 آبان 1396 - ساعت 10:07:02
چاپ خبر

برپایی مراسم گلریزان مورد تایید من نیست/ سخنی با مردم

خواننده موسیقی پاپ کشورمان که این روزها در بستری بیماری است در واکنش به انتشار اخباری غیررسمی درباره مراسم گلریزان برای وی توضیحاتی را ارائه داد.

برپایی مراسم گلریزان مورد تایید من نیست/ سخنی با مردم

 

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان که این روزها در بیمارستان بستری است ضمن قدردانی از مخاطبان و طرفدارانش که پیگیر وضعیت جسمی او هستند، توضیح داد: بیش از چهارده سال است که درگیر بیماری هستم و باافتخار اعلام می‌کنم که در این مدت بر اساس داشته های خودم و تلاش شبانه روزی خانواده عزیزم برای انجام مراحل درمانی اقدام کردم و اگرچه در این مدت هم سختی های بسیاری را متحمل شدم اما همه کوشش خود را انجام دادم تا با عزت و شرف به زندگی ام ادامه دهم.

این خواننده بیان کرد: ولی وقتی می فهمم برخی افراد به بهانه دلسوزی که به اعتقاد من نشان از دلسوزی نیست، مطالب آزاردهنده ای را منتشر می‌کنند خیلی دلخور می‌شوم. مثلا در جایی می نویسند «برای فلانی مراسم گلریزان بگیرید» در حالیکه اگر لحظه ای با خود تعمق و تفکر کنند و به افق نگاهشان وسعت دهند مفهوم حمایت هنری را درک خواهند کرد ضمن اینکه شان هنرمند هم حفظ شده و همراهی دلسوزان واقعی هم نمایان می شود.

وی ادامه داد: من تا آخر عمرم به همین راهی که رفتم ادامه خواهم داد و در این راه از همه افرادی که دلسوزانه همراهم بودند و از همیاری های معنوی خود دریغ نکردند قدردانی می کنم ولی از همه خواهش می کنم به نام غلامرضا صنعتگر دست به حرکتی نزنند که نه تنها مورد رضایت بنده نیست بلکه باعث تشدید آلام روحی و جسمی من خواهد شد.

صنعتگر در پایان گفت: ضمن اینکه برگزاری هر نوع مراسم گلریزان و مواردی از این دست از جانب بنده و خانواده ام تایید نمی شود. از تمامی مردم سرزمینم می خواهم مثل همیشه مرا دعا کنند چراکه از  دعاها و انرژی های مثبت آنهاست که من قدرت می گیرم و تا به حال سرپا مانده ام. البته جا دارد از مهربانی و حمایت خالصانه دوستان و هنرمندان و طرفدارانم تشکر کنم. به هر صورت  برای تک تک هموطنانم آرزوی سلامتی و کامیابی دارم.

منبع:خبرگزاری مهر

غلامرضا صنعتگر,صنعتگر,گلریزان,غلامرضا صنعتگر در بستر بیماری
آمار بازدید : 950
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500