ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 23 آبان 1396 - ساعت 19:26:17
چاپ خبر

خبرهای حامد همایون از تغییرات ارکسترش در کنسرت‌ها

خواننده پاپ می‌گوید تغییراتی در گروه اجرایی ارکستر کنسرت‌ها و همچنین ترانه‌سرایان اعمال شده است که طرفداران از این تغییرات راضی خواهند بود.

خبرهای حامد همایون از تغییرات ارکسترش در کنسرت‌ها

حامد همایون خواننده پاپ در آستانه اتمام ماه صفر و شروع دوباره فعالیت‌های موسیقیایی خود گفت: تور کنسرت‌ها را ادامه خواهیم داد و در استرالیا و کانادا به اجرا خواهیم پرداخت. سامان امامی هم در ارکستر ساز خود را به دست خواهد گرفت.

وی افزود: تک قطعه‌های بعدی را در فضاها و رنگ‌های مختلف منتشر خواهیم کرد. با تک قطعه شروع خواهیم کرد و با توجه به سیاست‌های شرکت در آینده به آلبوم خواهیم پرداخت.

او ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در شرکت ترانه شرقی و به مدیریت آقای محسن رجب‌پور انجام گرفته، تغییراتی در گروه اجرایی ارکستر کنسرت‌ها و همچنین ترانه‌سرایان اعمال کردیم که مطمئنم طرفداران از این تغییرات راضی خواهند بود.

همایون همچنین گفت: سامان امامی دوست و همراه همیشگی من که در تولید آلبوم به‌عنوان تنظیم‌کننده و در کنسرت‌ها به‌عنوان رهبر ارکستر در کنار من حضور داشت، در کنسرت‌های جدید به غیر از نوازندگی کیبورد به‌عنوان نوازنده گیتار حضور پیدا خواهد کرد که فکر می‌کنم تعلق‌خاطر این نوازنده به گیتار که همواره در طی این سال‌ها موردتوجه بوده، می‌تواند اتفاق جدیدی در اجراهای ما باشد.

وی در پاسخ به این‌که چه توقعی از رسانه دارد توضیح داد: ما همکاری و تقابل بسیار خوبی با رسانه داشتیم. صداقت و انعکاس واقعیت‌های جاری تنها انتظار هنرمندان از رسانه است.

همایون در خصوص صحبت‌های اشوان در مصاحبه تلویزیونی گفت: اشوان خواننده خوبی است، نظرهای خودش را دارد که محترم است. صدای اشوان را دوست دارم و به تک قطعه‌های او گوش می‌دهم.

منبع:هنر آنلاین

حامد همایون,همایون,محسن رجب‌پور,اشوان,سامان امامی,کنسرت حامد همایون در استرالیا و کانادا
آمار بازدید : 887
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500