ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : پنج‌شنبه 25 آبان 1396 - ساعت 10:48:41
چاپ خبر

شهرام ناظری و گروه کامکار در حمایت از زلزله زدگان کنسرت برگزار می کنند

شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها در حمایت از مصیبت زدگان و حادثه دیدگان زلزله استان های غربی کشور کنسرت خیریه ای را برگزار می کنند.

شهرام ناظری و گروه کامکار در حمایت از زلزله زدگان کنسرت برگزار می کنند

شهرام ناظری خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ضمن ابراز همدردی با هموطنان و همزبانان کرد، درباره برگزاری این کنسرت خیریه گفت: «درست است که ما نمی توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آنها را قطعا می‌توانیم. امیدوارم که مسئولان و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند.»

وی ادامه داد: «من شخصا بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کرد همدردی کنم و از همین روی برنامه ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز ۲۹ آبان در تالاز وزارت کشور تدارک دیده ایم.»

کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ آبان توسط موسسه «ققنوس» به تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

در توضیح این کنسرت خیریه آمده است:

«در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنری، نظامی، امنیتی و انتظامی، شرکت برگزار کننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش نه تنها هیچگونه وجهی دریافت نکردند بلکه حداکثر تلاش خود را جهت بهتر برگزاری این مراسم به کار خواهند گرفت.»

منبع: خبرگزاری مهر

شهرام ناظری,گروه کامکار,زلزله استان های غربی,کنسرت خیریه ای,زلزاه,سر پل ذهاب,قصر شیرین
آمار بازدید : 944
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500