ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : نوشین انصاری
|
تاریخ : دوشنبه 29 آبان 1396 - ساعت 12:26:20
چاپ خبر

اعلام جزییات سومین «سال نوای موسیقی ایران»

سومین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایرانی «سال نوا» شنبه چهارم آذر ماه با قدردانی از پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.

اعلام جزییات سومین «سال نوای موسیقی ایران»

سومین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایرانی با عنوان «سال نوا» با تجلیل از پنج هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی ساعت ۱۸ شنبه چهارم آذرماه در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار خواهد شد.

علی جعفری پویان، نوازنده ویولن و دبیر اجرایی سومین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایرانی گفت: «در این دوره که با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری‌نیاوران برگزار می شود از بهروز همتی نوازنده تار، محسن افتاده نوازنده فاگوت، مینا افتاده نوازنده سنتور، همایون رحیمیان نوازنده ویولن و محسن الهامیان آهنگساز، مدرس و مترجم قدردانی می کنیم. ما آیین «سال نوا» را از سال۹۴ با هدف ایجاد یک جریان مداوم برای تجلیل از نوازندگان، مدرسان و استادان پیشکسوت موسیقی در نیاوران‌ برگزار کردیم و امید داریم امسال‌ هم‌ بتوانیم از آنها تجلیل و قدردانی شایسته ای داشته باشیم.»

وی با اشاره به مشارکت ۲۰۰ موسیقیدان ایرانی در برگزاری «سال نوا» بیان کرد: «در پی دعوت به مشارکت برای برگزاری این برنامه توسط اینجانب، موسیقیدان های  کشورمان با حمایت های مالی و معنوی، بخش عمده ای از بودجه این مراسم را تامین می کنند و این اتفاق  بسیار ارزشمند است چراکه روح مشترک این گروه از جامعه موسیقی و نیز همبستگی موسیقیدانان برایم اهمیت بسیاری دارد.»

دبیر اجرایی و مدیر هنری «سال نوا» درباره استادان منتخب در این مراسم گفت: «انتخاب به دلیل سابقه و ارزش هنری این استادان و بر اساس فعالیت هایشان در جامعه موسیقی است. ضمن اینکه ما در دو دوره قبل از هنرمندان کلاسیک تجلیل کردیم و این دوره افتخار داشتیم که از هنرمندان موسیقی ایرانی هم تجلیل کنیم.»

پخش چند فیلم مستند کوتاه، اجرای موسیقی زنده از بخش های مختلف سومین آیین «سال نوا» در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

نوای موسیقی ایران,سومین سال نوای موسیقی ایران,موسیقی ایران,سال نوا,بنیاد آفرینش های هنری نیاوران,علی جعفری پویان,سومین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایرانی,نکوداشت هنرمندان موسیقی ایرانی,نکوداشت هنرمندان موسیقی
آمار بازدید : 1,023
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500