ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 4 آذر 1396 - ساعت 21:01:49
چاپ خبر

آغاز پیش فروش مجموعه آثار کیهان کلهر

پیش فروش مجموعه آثار کیهان کلهر از امروز شنبه چهارم آذرماه همزمان با سالروز تولد او به صورت اینترنتی آغاز شد.

آغاز پیش فروش مجموعه آثار کیهان کلهر

به گزارش مای ریتم به نقل از روابط عمومی اثر، این مجموعه در هشت آلبوم تهیه و تنظیم شده است که برای نخستین بار به شکل نفیس همراه با عکس های کمتر دیده شده از استاد کیهان کلهر توسط موسسه فرهنگی هنری سازآواز به بازار موسیقی ایران عرضه خواهد شد.

مجموعه آثار کیهان کلهر شامل آلبوم های «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «تنها نخواهم ماند»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ با عنوان گزیده غزل است.

پیش فروش این آثار از امروز 4 آذرماه، همزمان با سالروز تولد کیهان کلهر آغاز شده و قرار است جشن انتشار آن ۵ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران با حضور کیهان کلهر و علاقمندان به این آهنگساز و نوازنده مشهور ایرانی برگزار شود که جزئیات آن در اخبار بعدی منتشر خواهد شد .

این مجموعه آثار به همراه کتاب عکسی که ضمیمه آن است عرضه خواهد شد که علاقمندان در صورت خرید اینترنتی از سایت تیوال (www.tiwall.com ) ضمن بهره مندی از 20 درصد تخفیف، در روز جشن انتشار، این مجموعه آثار را در فرهنگسرای نیاوران با امضای استاد کیهان کلهر دریافت خواهند کرد. ضمنا علاقمندانی که این مجموعه را به صورت اینترنتی از سایت تیوال پیش خرید می‌کنند در صورت عدم حضور در جشن انتشار، این آثار به صورت رایگان به کلیه نقاط کشور برایشان ارسال خواهد شد.

مجموعه آثار کیهان کلهر,کیهان کلهر,کلهر,آیینه آسمان,تا بیکران دوردست,تنها نخواهم ماند,نخستین دیدار بامدادی,شهر خاموش,باران,جاده ابریشم,پیش فروش مجموعه آثار کیهان کلهر
آمار بازدید : 986
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500